amatör çizimlerimden birkaçı :(

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
amatör çizimlerimden birkaçı :(
TAMAM KÖTÜ OLDUĞUMU KABUL EDİYORUM AMA NOLUR YÜZÜME VURMAYIN ...( ARKAMDAN KONUŞUN)

























BU BAYANIN DEVAMI GELİCEK İNŞAALLAH (KİMİ BAYIYORSA ARTIK )














ELİMDEN ANCAK BUKADAR GELİYOR
BELKİ ÇOK AZCIK DAHA FAZLASI GELEBİLİR AMA SINAVLARDAN VAKİT KALMIYOR
 
Tepkiler: -efşan, İncİnat, Apache11 ve 15 diğerleri

Nadir

Emekli Yönetici
üfff Ebuş baya güzel bunlar yaa..
 
Bu resim aslında bir hat sanatıdır bravo sana ki kara kalemle bunu becerebilmişsin.Yaratıcılığın çok hoştu ve o göz resimleri çok gerçekçi.Geliştirirsen kım bılır bır karıkaturıst bile olabılırsın.Bizimle paylaştığın için teşekkürler
 
Tepkiler: Apache11

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
üfff Ebuş baya güzel bunlar yaa..

yalann söylüyorsun yalaaaannnn ya nadir abi çok seviyorum çizmeyi keşke karakalem ustası olabilsem keşke keşke okadar cok keşkelerim varki çizim konusunda yazsam roman olur ama bunları gerçekleştirmek için kurs lazım galiba... şu halimize bak daha bir hiçin bile %1 iyim
 

Nadir

Emekli Yönetici
şaka demedim Ebrucuğum gerçekten çok hoş resimler..
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi

ya aslında doğruyu söylemem gerekirse kendimi berbat buluyorum ailem bile görmemiştir bunları kardeşlerim dalga gecer diye filan

--------------- Ekleme ---------------

şaka demedim Ebrucuğum gerçekten çok hoş resimler..

teşekkürler nadir abi
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi

teşekkürlerrrrrrrrrr içimde bi mutluluk oldu kursa baslamayı düşünüyodum ama bu resimlerle giderssem gülerlermi bana diye kuşkularım vardı verdiğiniz tepkileri görünce içim rahatadı allah razı olsun sizerden
 

Nadir

Emekli Yönetici
yaa Ebru bunlarla gidersen yok satarsın..
 

merty24

Üye
cok güzel cizmişsin ben sadece copadam cızıyorum
 
Bence gayet başarılılar devam et
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
walla ne diyeyim sizden daha iyi ilham perisi olamaz diye düşünüyorum şuan
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
evet iyi fikir
 

messi89

Üye
çizimlerin güzel, ben 1. resmi çok beğendim...
 
Bunlar Cok Güzel Ebruş Eline Saglık Süper Yapmışsın Şüpe Duyuyorum Şimdi Monalisa'yıda Senmi Yaptın Acaba
 

ebuş...

Üye
    Konu Sahibi
¤» • ThéHeroeS_TR • «¤;2238763' Alıntı:
Bunlar Cok Güzel Ebruş Eline Saglık Süper Yapmışsın Şüpe Duyuyorum Şimdi Monalisa'yıda Senmi Yaptın Acaba


monalisa kiiimm ben kim hhihih
 
Öyle Deme Canım Onu Yapanda Senin Gibi Biriydi Amatör Cize Cize Yapmış Hatta Bana Geldi Abi Seni Yapayım Dedide Ben Olmaz Olm Dedim