ebuş...
Üye
-
Konu Sahibi
-
üfff Ebuş baya güzel bunlar yaa..
şaka demedim Ebrucuğum gerçekten çok hoş resimler..yalann söylüyorsun yalaaaannnnya nadir abi çok seviyorum çizmeyi keşke karakalem ustası olabilsem keşke keşke okadar cok keşkelerim varki çizim konusunda yazsam roman olur ama bunları gerçekleştirmek için kurs lazım galiba... şu halimize bak daha bir hiçin bile %1 iyim
Bu resim aslında bir hat sanatıdır bravo sana ki kara kalemle bunu becerebilmişsin.Yaratıcılığın çok hoştu ve o göz resimleri çok gerçekçi.Geliştirirsen kım bılır bır karıkaturıst bile olabılırsın.Bizimle paylaştığın için teşekkürler
şaka demedim Ebrucuğum gerçekten çok hoş resimler..
Zevkime güven
Bence gayet başarılılar devam etteşekkürlerrrrrrrrrr içimde bi mutluluk oldu kursa baslamayı düşünüyodum ama bu resimlerle giderssem gülerlermi bana diye kuşkularım vardı verdiğiniz tepkileri görünce içim rahatadı allah razı olsun sizerden
¤» • ThéHeroeS_TR • «¤;2238763' Alıntı:Bunlar Cok Güzel Ebruş Eline Saglık Süper Yapmışsın Şüpe Duyuyorum Şimdi Monalisa'yıda Senmi Yaptın Acaba
¤» • ThéHeroeS_TR • «¤;2239381' Alıntı:Öyle Deme Canım Onu Yapanda Senin Gibi BiriydiAmatör Cize Cize Yapmış Hatta Bana Geldi Abi Seni Yapayım Dedide Ben Olmaz Olm Dedim
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?