Alper Potuk Fenerbahçe de ..!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Alper Potuk Fenerbahçe de ..!
Ligde devre arası tatilinin kısa olması nedeniyle, teknik kadro ve yönetim, Aykut Kocaman'ın listesinde yer alan oyuncuların kulüpleri ile temasa geçerken, ilk olarak Alper Potuk'un transferini sonlandırdı.Bir gün önce Eskişehirspor kulübüne 4 milyon euro + 2 kiralık futbolcu teklif eden sarı-lacivertliler, Eskişehirspor'un sadece para önerinisi kabul ederek 5 milyon euro karşılığında Alper Potuk için el sıkıştı.Eskişehirspor'un yeni teknik direktörü Ersun Yanal'ın kiralık oyuncu istememesi sebebiyle sadece 5 milyon euroluk bonservis bedeliyle transfer edilen Alper Potuk'un 1-2 gün içerisinde İstanbul'a gelerek Fenerbahçe ile 4 yıllık resmi sözleşme imzalayacağı öğrenildi.Dış transferde de bir forvet alarak transferi kapatacak olan Fenerbahçe'nin, Borges'in ardından 2 alternatif isim için kulüplerle masaya otururken, yılbaşından önce bu oyuncuyu da açıklaması bekleniyor.Daha önce Santos'lu Borges ile her konuda anlaşmaya varan idari kadro, alternatif isimlerden sonuç alamazsa Brezilyalı yıldızı kiralık olarak sezon sonuna kadar kadrosuna katacak. Talipleri çoğalan ve Ocak ayında Afrika Kupası'nda boy gösterecek olan Dia'yı gözden çıkartan yönetimin, iki yıldır kadrosuna katmak için yoğun çaba gösterdiği Krasiç'i Juventus'tan kiralamak için nabız yokladığı da gelen haberler arasında.Bu arada 5 günlük iznin ardından sarı lacivertli futbolcular, yarın Samandıra'da toplanarak topbaşı yapacak. Teknik heyet, araya yılbaşının girmesi nedeniyle takımı kampa götürmek fikrinden vazgeçerken, çalışmaların İstanbul'da devam edecek açıklandı.
 


arslansem

arslansem

Üye
Bir genç futbolcunun daha geleceği karardı geçmiş olsun :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Çok yerinde bir transfer . Henüz 20 yaşında . Geleceğin Emresi olarak görüyorum açıkcası .
Hayırlı uğurlu olsun inşallah. :oke:
 
haltie

haltie

Üye
Yerli ve genç oyuncular alıyor fenerbahçe.acaba küme düşeceklerini düşünüp plan mı yapıyorlar:hmmm
 
SHS

SHS

Üye
Çek bi Potuk :ehe
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
özgür çek te geldi . Harika gidiyoruz maşallah.:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt