-
Konu Sahibi
-
oyun oynayacaksanız laptoptan uzak duracaksınız (tabi ne oynayacağınızda önemli olmakla birlikte genel durum laptop oyun için değildir.) illaki oyun için laptop alacaksanız 3000-4000tl lik çözümlere bakacaksınız. oyun için laptop yanlış tercih olur kısacası.Öncelikle Merhaba arkadaşlar düşündüğüm laptop bir casper o yüzden ön yargısız bir yorum istiyorum (: tabiki laptoptan beklediğimiz oyun performansı olacağından sizlerinde bu konuda beni aydınlatması için yazdım konuyu. ..Laptopumuz budur;
Casper'ın Nirvana Chd'si 4210m ...özelliklerini kabaca yazarsam;
-Gt840m 2gbpaylasimsiz ekran kartı
-turbo ile 3,10ghz işlemci hizi (sanirim saf2,60)
-Intel core i5 4210m islemci
Falan da filan yani notebookcheckten gt840min gtav dahil oynayacağı tescilli .. Lakin bu laptop vasper sizce son oyunlarda sorun çıkarır mi bir de total war hastasiyim ben son çıkan atillayi oynatır mi sizce?Genel olarak sizden laptopumuz dış kalitesinden değil de içinden bahsetmenizi istiyorum tesekkurler..
Buradan diğer teknik özelliklere bakabilirsiniz..
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Buranında en alt sayfalarindan fps değerlerine bakabilirsiniz ekran kartının ..
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ben eskisi gibi oyun oynamıyorum açıkcası donanımlarıda artık eskisi gibi takip etmediğim için hangi oyunu hangi donanım rahat açar vb çok fikrim yok ama;Mrb kardeş şimdi bizde öyle bir durum yok bütçe belli .. Bazı site ve kanallarda da güzel oyunları iyi FPS değerlerinde oynadıklarını gördük sen kullandım mi ?/veya nesi kötü de oynanmiyor
@Aybars1979 olması gerekeni söylemiş.. yani ideal olanı.Mrb kardeş şimdi bizde öyle bir durum yok bütçe belli .. Bazı site ve kanallarda da güzel oyunları iyi FPS değerlerinde oynadıklarını gördük sen kullandım mi ?/veya nesi kötü de oynanmiyor
yanlış mı dalgamı geçiyon ben on numara oyun oynuyorum laptopumlaoy
oyun oynayacaksanız laptoptan uzak duracaksınız (tabi ne oynayacağınızda önemli olmakla birlikte genel durum laptop oyun için değildir.) illaki oyun için laptop alacaksanız 3000-4000tl lik çözümlere bakacaksınız. oyun için laptop yanlış tercih olur kısacası.
hangi oyunları oynuyorsunuz bir listelermisiniz.yanlış mı dalgamı geçiyon ben on numara oyun oynuyorum laptopumla
GTA 5 ,call of duty adwanced warfare ,batman arkham city, alan wake ,dead rising 2 ,deadpool ,dying light ,the ewil within ,NFS rivals, csgo ,alien isolation, final fantasy 13, castelvania, daha aklıma gelmeyen birkaç oyun çok rahat oynuyorum laptopum gaming değil bu arada. Laptopta oyun oynanmaz diye birşey yok.hangi oyunları oynuyorsunuz bir listelermisiniz.
sizin laptop un özellikleri nelerdir hocam varsa bir link verebilirmisiniz merak ettim açıkcası.GTA 5 ,call of duty adwanced warfare ,batman arkham city, alan wake ,dead rising 2 ,deadpool ,dying light ,the ewil within ,NFS rivals, csgo ,alien isolation, final fantasy 13, castelvania, daha aklıma gelmeyen birkaç oyun çok rahat oynuyorum laptopum gaming değil bu arada. Laptopta oyun oynanmaz diye birşey yok.
Hepsini ancak en düşük ayarlarda oynarsın. (Büyük bi para vermediysen)GTA 5 ,call of duty adwanced warfare ,batman arkham city, alan wake ,dead rising 2 ,deadpool ,dying light ,the ewil within ,NFS rivals, csgo ,alien isolation, final fantasy 13, castelvania, daha aklıma gelmeyen birkaç oyun çok rahat oynuyorum laptopum gaming değil bu arada. Laptopta oyun oynanmaz diye birşey yok.
Hocam öncelikle ben kendi adıma sadece oyun oynama ile ilgilenen biri değilim. Unreal Engine 4, Cryengine gibi birçok motorunu da oyun yapmak için kullandım ve basit projelerim var. Modelleme işi ile de ilgileniyorum. Eğer bir oyun motorunu tam anlamıyla kullanmak istiyorsanız gerçekten 5000 liralık bir bilgisayar gerekli.Laptop oyun icin degildir tabiri cok yanlis.Nasil cahil bir cumledir kafa almiyor yani.Oyun deyince hemen akliniza 4K performansmi geliyor ? Ona bakilirsa ben Low'da da oynaniyor diye biliyorum.Oyunlarda optimizasyon ve grafik olcegi diye bir ozellik var.Bilgisayarinin yettigi kadar oyununu oynarsin.Ne yazikki bu programlar icin gecerli degil fakat programlar islemci ve ramden baska birsey istemez.Birazda kullaniminiza bagli.Neye yuklenecekseniz ona bakin.Bir masaustu alirsaniz 3000 yeterli bir butce.Laptop alirsanizda 4500 yeterli bir butcedir.Bunlar disinda alinan masaustune verilen 4000'di,5000'di falan hikaye.Anca israf.İsrafa goz yumarsaniz buyrun meydan sizin.Ama bilinki bedelide beklemediginiz sekilde size geri donecektir.
Yok hadi programlardan anlarsin,yazilim isleriyle ugrasirsin falan oda yok ki,ben anca WASD tuslarini kullanmayi biliyorum diyorsunuz.
Hadi.farz edelim ki bunlardanda anliyorsunuz,hicbir program/yazilim o kadar para edecek bir sistem gerektirmiyor.
Hadi kabul kafaniz anca oyuna eriyor soruyorum size hangi oyun dogru duzgun 2K-4K-Ultra destekli ? Nadiren.
Biraz daha konuyu acarsak butce varsa,durumun iyiysr laptop fazlasiyla yetecegi gibi en dogru secenek olur.
Yok illaki masaustu alacagim,durumumda yok dersen okuluna el arabasiyla gidersin.
Not : Sinirli sorumluluk icerir.
insanları cahillikle suçlamadan önce lütfen yazılanları en baştan okuyun son yoruma bakarak yorum yazmayın. arkadaş oynamak istediği oyunuda söylemiş bütçesinide belirtmiş ayrıca arkadaşın öğrenci olduğunu nereden anladınız?Laptop oyun icin degildir tabiri cok yanlis.Nasil cahil bir cumledir kafa almiyor yani.Oyun deyince hemen akliniza 4K performansmi geliyor ? Ona bakilirsa ben Low'da da oynaniyor diye biliyorum.Oyunlarda optimizasyon ve grafik olcegi diye bir ozellik var.Bilgisayarinin yettigi kadar oyununu oynarsin.Ne yazikki bu programlar icin gecerli degil fakat programlar islemci ve ramden baska birsey istemez.Birazda kullaniminiza bagli.Neye yuklenecekseniz ona bakin.Bir masaustu alirsaniz 3000 yeterli bir butce.Laptop alirsanizda 4500 yeterli bir butcedir.Bunlar disinda alinan masaustune verilen 4000'di,5000'di falan hikaye.Anca israf.İsrafa goz yumarsaniz buyrun meydan sizin.Ama bilinki bedelide beklemediginiz sekilde size geri donecektir.
Yok hadi programlardan anlarsin,yazilim isleriyle ugrasirsin falan oda yok ki,ben anca WASD tuslarini kullanmayi biliyorum diyorsunuz.
Hadi.farz edelim ki bunlardanda anliyorsunuz,hicbir program/yazilim o kadar para edecek bir sistem gerektirmiyor.
Hadi kabul kafaniz anca oyuna eriyor soruyorum size hangi oyun dogru duzgun 2K-4K-Ultra destekli ? Nadiren.
Biraz daha konuyu acarsak butce varsa,durumun iyiysr laptop fazlasiyla yetecegi gibi en dogru secenek olur.
Yok illaki masaustu alacagim,durumumda yok dersen okuluna el arabasiyla gidersin.
Not : Sinirli sorumluluk icerir.
arkadaş çizim veya görüntüleme proğramlarındanda bihaber tüm proğramların sadece ram ve işlemci kullandığını sanıyor. hala winamp kullanıyor sanırım.Hocam öncelikle ben kendi adıma sadece oyun oynama ile ilgilenen biri değilim. Unreal Engine 4, Cryengine gibi birçok motorunu da oyun yapmak için kullandım ve basit projelerim var. Modelleme işi ile de ilgileniyorum. Eğer bir oyun motorunu tam anlamıyla kullanmak istiyorsanız gerçekten 5000 liralık bir bilgisayar gerekli.
Oyun Oynamak için bile eğer göz zevkine gerçekten önem veriyorsanız bu bilgisayarları aldığınızda farkı göreceksiniz.
Oyun denilince aklıma Oynanış, Grafikler, Senaryo, Sesler geliyor. Kısacası ben oyunu her konudan ele alıyorum.
Ayrıca çoğu oyun 4K destekli artık. Ve bunların başında GTA5 yer alıyor.
Eğer gerçekten adam gibi bir bilgisayarda oyun oynasaydınız fikriniz tamamen değişirdi sizin de.
Hocam aslında cahil olan sizsiniz;
Durumu yoksa bile 100 LİRAYA laptoplar satılıyor.
Aynı paraya masaüstü de var istediğini alabilir.
Bence hayatınız boyunca 4K ultra 60 fps bi oyun oynayamadınız.
Tekrar söyleyeyim LAPTOP oyun için değildir.
ve de ben sadece WASDye basıp oyun oynarım demedim kafanıza göre şeyler yazmışsınız uyku vaktiniz geldi bence.
insanları cahillikle suçlamadan önce lütfen yazılanları en baştan okuyun son yoruma bakarak yorum yazmayın. arkadaş oynamak istediği oyunuda söylemiş bütçesinide belirtmiş ayrıca arkadaşın öğrenci olduğunu nereden anladınız?
arkadaş çizim veya görüntüleme proğramlarındanda bihaber tüm proğramların sadece ram ve işlemci kullandığını sanıyor. hala winamp kullanıyor sanırım.
insanları cahillikle suçlamadan önce lütfen yazılanları en baştan okuyun son yoruma bakarak yorum yazmayın. arkadaş oynamak istediği oyunuda söylemiş bütçesinide belirtmiş ayrıca arkadaşın öğrenci olduğunu nereden anladınız?
arkadaş çizim veya görüntüleme proğramlarındanda bihaber tüm proğramların sadece ram ve işlemci kullandığını sanıyor. hala winamp kullanıyor sanırım.
hocam benim yazdığım cümleyi alıp arkasına cahilce diye ekleme yapmışsınız bende size yazılanları okumanızı önerdim. tartışmayı uzatmaya gerek yok son olarak ingilizceniz var ise size laptop un tanımını ekliyorum.Bu laptopmu masaustumu sohbeti gayet basit cozumlenir ustunuze alip almayacaginiza siz karar verin.sadece bazi kisiler akletmesini bilmiuor.merak etmeyin cok yorulmazsiniz.
Ben istesem oraya kufurde eklerim,soverimde.Bursa ima edilen sey cok basit.
Tamamen katılıyorum. Noktayı koydunhocam benim yazdığım cümleyi alıp arkasına cahilce diye ekleme yapmışsınız bende size yazılanları okumanızı önerdim. tartışmayı uzatmaya gerek yok son olarak ingilizceniz var ise size laptop un tanımını ekliyorum.
"A laptop or a notebook is a portableLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızwith aLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızform factor, suitable forLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızThere was a difference between laptops and notebooks in the past, but nowadays it has gradually died away.Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınızLaptops are commonly used in a variety of settings, including at work, in education, and for personal multimedia."
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?