( Allstar Software ) Star Browser v1.10.0 S^3 Anna Belle Signed

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
( Allstar Software ) Star Browser v1.10.0 S^3 Anna Belle Signed
Star Browser




google traslate

Yıldız Tarayıcı desteklenmektedir yeni ve renkli QML olan
tarayıcı, bu imleri, Özelleştirilebilir Web Sitesi, Hisse Alanı, Özel imi yöneticisi, büyük kullanıcı ayarları, 5 motor seçenekleri ile özel arama kutusu,% 100 Tam ekran modu ve son olarak UI renk bir dizi değiştirilebilir ile birlikte gelir.

İndirme, App yüklenenler DEĞİLDİR
Desteklenen!
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede ve Ferzan


Ferzan

Ferzan

Üye
ben nokia yı terk ettim Galaxy S4 aldım ama sizin adınıza sevindim millet bu tarayıcının iyileştirilmesini bekliyordu güncellemeyle beraber istediğiniz olmuştur inşallah :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
yaren_dede

yaren_dede

Üye
paylaşım için teşekkürler isa :)
Yanlız bu uygulamayı denemeyeceğim çünkü bu tarayıcının Adam olacağını sanmıyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
Ferzan

Ferzan

Üye
bencede de deneme kardeşimin telefonunda denedim merak ettim aynı tas aynı hamam :D
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
yaren_dede

yaren_dede

Üye
zaten geçen sefer yükledim telefon kafayı yedi ve download da yapmıyor bence gereksiz bir tarayıcı. Opera dururken bunları yüklemek gereksiz zaten :)
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
kullanmak denemek isteyenler çıkacaktır ki sonucu gözleri ile görsün belki fp2 de daha stabil çalışacaktır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
kullanmak denemek isteyenler çıkacaktır ki sonucu gözleri ile görsün belki fp2 de daha stabil çalışacaktır :)

download yapmayan tarayıcımı olur dostum bari tapatalk tarzı birşey yapsalarda kullansak :)
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
zor dostum any browser i bile adamlar geliştirmedi
 
  • Beğen
Tepkiler: yaren_dede
yaren_dede

yaren_dede

Üye
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
dostum biliyorsun pc den ben zaten giremiyorum dediğin gibi destek sayfasına konu açmak gerek
 
habbuj

habbuj

Üye
:tşk:
 


Üst Alt