ALLAH RIZASI İÇİN GALAX MEGA 6.3 YARDIM

Sponsorlu Bağlantılar

commandercan

Üye
    Konu Sahibi
ALLAH RIZASI İÇİN GALAX MEGA 6.3 YARDIM
arkadaşlar galaxy mega 6.3 4.2.2. den .4.4.2 güncelledi dokunmatik gitti geri herewy calısıyor teelefonu mouseyle kontrol ediyorum denemedigim rom kalmadı sammobilden nevarsa kurdum cihaz habire fail hatası verdi sadece bir adet romu 4.2.2. ligini kabul etti ondada ses cıkmıyor wifi çalışmıyor bluetooth calısmıyro sim imei yok 7 tane telefoncuya götrüdüm herkes cam diyor ama camda sorun yok 4.2.2. de calısıyor .4.4.2 de hersey stabil dokunatik yok yardımlarınızı bekliyorum saolun msj atın
 


hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Odin ile recovery at .recovery ile bütün firmaları at. Sonra Odin ile yeniden rom at . Phliz Recovery iyi olur
 

commandercan

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar sounu 17 saat ugrasşmamla ve sammobildeki mega 6.3 ün bütün modellerini deniyerek cyonengene mod 11 ile çözdüm ı9205 modelinden arap 4.4.2 indirin üstüne cyogene mod 11 i kurun 17 saat teelfoncular yapamadı cama 765 lira istedi yapamadılar salak heps i üşkagıtcı
 


Üst Alt