commandercan
Üye
ALLAH RIZASI İÇİN GALAX MEGA 6.3 YARDIM
arkadaşlar galaxy mega 6.3 4.2.2. den .4.4.2 güncelledi dokunmatik gitti geri herewy calısıyor teelefonu mouseyle kontrol ediyorum denemedigim rom kalmadı sammobilden nevarsa kurdum cihaz habire fail hatası verdi sadece bir adet romu 4.2.2. ligini kabul etti ondada ses cıkmıyor wifi çalışmıyor bluetooth calısmıyro sim imei yok 7 tane telefoncuya götrüdüm herkes cam diyor ama camda sorun yok 4.2.2. de calısıyor .4.4.2 de hersey stabil dokunatik yok yardımlarınızı bekliyorum saolun msj atın
