Allah aşkına söyleyin!!!

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Allah aşkına söyleyin!!!
Son 1 aydır buralara takılıyorum ve cidden çok ama çok memnun kaldım.bir sürü dostum oldu.Sağolun gençler Allah sizden razı olsun.
Yarından itibaren forumda yokum.Ufak 1-2 işim var.Onlar için arada bir online olurum.

Aras, Oğuzhan, Cabbar, Osman, Mücahit ve adını yazamadığım diğer dostlar.
Hadi kalın sağlıcakla.

Aras senin kutlama konusu aklımda
 
Tepkiler: CABBAR, -Akıncı ve Emrgncy

CABBAR

Üye
Sen
 
Tepkiler: Dede

Joker

Emekli Yönetici
Sen ciğerim
 

MrTech

Üye
Sen
 
Tepkiler: Dede

MaxiHan

Üye
Sen tabiki
 
Tepkiler: Dede

Akıncı

Üye
dan korkmayın o kadar benim gibi açık sözlü olun
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Ne zormuş ya burdan gitmek.kendimi geyiğe vurdum

Ama gitmeden önce yapacağım 2 şey daha var.Kimileri sevinecek kimileri üzülecek
 
Tepkiler: Buğra ve Joker

Oğuzhan

Üye
Bence Kabiz Civciv
 
Tepkiler: Dede

Joker

Emekli Yönetici
Ne zormuş ya burdan gitmek.kendimi geyiğe vurdum

Ama gitmeden önce yapacağım 2 şey daha var.Kimileri sevinecek kimileri üzülecek
Gitmene sevinecek adama adam demem ben abi kusura bakma
 
Tepkiler: Dede

Akıncı

Üye
canımız yanmaz abi mesaj kasıyon bunun fark etmiyorum zannetme abi
 
Tepkiler: Dede