Yardım Alınabilecek bir bilgisayar mı?

mhmtkrtp

Üye
    Konu Sahibi
Alınabilecek bir bilgisayar mı?
Arkadaşlar herkese hayırlı ramazanlar. Ben bu bilgisayarı almak istiyorum yalnız;
1. Özellik olarak nasıl düşünceleriniz ne?
2.freedos olduğu için buna nasıl windows yükleyeceğim ve sıkıntı yaşar mıyım?

 

fk555897

Üye
Donanım olarak güzel. Ekran kartı idare eder, işlemcisi iyi, RAM'de 8 GB idare eder.
Bu laptoba normal bilgisayara format atar gibi Windows yükleyebilirsin.
 
Tepkiler: mhmtkrtp

mhmtkrtp

Üye
    Konu Sahibi
Ben bilgisayardan uğraşmayalı 5-6sene oldu kusura bakma ama format atar gibi derken bende hiç windowsun cdsi veya paket dosyaları yok?Benim elimde ne gibi dosyalar olması lazım?
 

ByKatre

Üye
Güzel Bilgisayar O Ekran Kartı Güncel Oyunları Orta Seviyede Açıyor Ve İ7 4500U, Tatmin Eder Enerji Tasarrufu, Isınma Vs. Bütçe Ne Kadar
 
Tepkiler: mhmtkrtp

mhmtkrtp

Üye
    Konu Sahibi
Bütçe 2000 civarı da fark etmez aşağı yukarısı. İndirimli olsun da
 

ByKatre

Üye
2000 civarı ise ıyi ben de düşünüyorum da şu model var aklımda 840m Var 4 gb ram alacağım ıleride ışlemci de i5 4200u ınşallah beni pişman etmez hard disk önemli değil benim ıçin düşünebilirsin paran cebinde kalır ne ıçin kullanacaksınız bilgisayarı
 

mhmtkrtp

Üye
    Konu Sahibi
Benim baktığım i7 daha iyi değil mi bundan?
 

ByKatre

Üye
ıçinde windows olsun derseniz bu sizi kesin pişman etmez yine de bi kullananlara sormak lazım çok ıyi
 

mhmtkrtp

Üye
    Konu Sahibi
Evde kullanabileceğim bişey olacak ama hantal olsun istemiyorum yoksa türk işi tamir (tekmeleme) yöntemi ile ziyan olur canım bilgisayar...
 
Tepkiler: ByKatre

ByKatre

Üye
Benim baktığım i7 daha iyi değil mi bundan?
kesinlikle daha ıyi de fiyat açısından demiştim ben
Evde kullanabileceğim bişey olacak ama hantal olsun istemiyorum yoksa türk işi tamir (tekmeleme) yöntemi ile ziyan olur canım bilgisayar...
yukarıdaki dell çok ıyi biraz daha uygun olsun derseniz ekran kartı iyidır bunun da bu da onun freedos u ama tercihim ılk baştaki asus kullananlar memnun hocalarım var mesela ben de asus düşünüyorum ama verdiğim dell lerin ekran kartları ıyi dell kullananlara sormak lazım
 
Tepkiler: mhmtkrtp

mhmtkrtp

Üye
    Konu Sahibi
Sen baya araştırmışsın anlaşılan ben de dediğin gibi asus düşünüyorum. Ama acelem de yok. Bi araştırayım ona göre bi asus alırım inş.
 
Tepkiler: ByKatre
hem de ne araştırdık asus 1. Tercihin olsun. Asus üzmez
 
Tepkiler: ByKatre
Hocam ben 1 ay araştırdım max 2000₺ bütçem vardı. LENOVO Z510 - i7, Dell 7537 ve ASUS X550LN-XO007D arasında kalmıştım. Dell in ekran kartı GT-750M olması nedeniyle onu alacaktım fakat optik sürücü yoktu bu çok önemliydi, 6GB ram vardı ve HDD düşüktü. Onu eledim LENOVO ve Asus arasında kaldım. Lenovonun işlemcisi Asusunda ekran kartı daha iyi idi. Asus gerekse marka, kalite, daha iyi ekran (Lenovonun ekranı solukmuş), bana verdiği güven ve ısınmamasından dolayı ve ekran kartının oyunda daha fazla etkili olması nedeniyle ASUS X550LN-XO07D tercih ettim ve çok memnunum. Sorunsuz. 1.8 GHZ işlemci olduğuna bakmayın 2.8 GHZ de çalışıyor normal kullanımda oyunda daha da artıyordur bu. Şimdiden hayırlı olsun.Oyun konusuna gelirsek şuan sadece NFS 2014: Rivals ile denedim ve oyun tüm ayarlar sondayken kaymak gibi akıyor. Harika!!!
 
Tepkiler: ByKatre ve mhmtkrtp

mhmtkrtp

Üye
    Konu Sahibi
Herkes asus diyor. Hepinize teşekkürler...
 
Tepkiler: ByKatre
Aynen ASUS - TOSHIBA - SONY gerisine bulaşma.
 
Tepkiler: ByKatre
freedos olduğu için 2 kere düşün orjinal windows daha rahat ya da bas parayı al windowsu