Alfa Romeo Ve TÜrk Düşmanlığı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
infazcı-konan

infazcı-konan

Üye
    Konu Sahibi
Alfa Romeo Ve TÜrk Düşmanlığı
arkadşlar doğrumu değilmi bilmiyorum ama bu yazıyı biyerde okudum sizinle paylaşmak istedim bakın bakalım

İTALYAN MARKASI Alfa Romeo'nun ambleminde kullanılan figüre dikkatlice bakın..
Yılanın ağzındaki adam Türk askerini, yandaki haç ise Haçlı Seferi'ni temsil ediyor
İtalya Reform Bakanı Roberto Calderoli yaptığı açıklamada, "Papa, 5. Pio ve 11. Innocenzo gibi mücadele etmeli" diyerek Haçlı Seferlerini başlatan papaları Benedict'e örnek göstermişti...

Ancak İtalya'daki Türk ve Müslüman düşmanlığı, kendini bilmez bir şekilde öfke kusan bu bakanla sınırlı değil.. İtalyanlar'ın Tük-Müslüman düşmanlığı ile Haçlı Seferleri sevdasının kökenini size gene biz bu sayfada belgeleriyle açıklıyoruz....

İtalyanların ünlü markalarından biri olan Alfa Romeo arabalarının amlebiminde yer alan figüre lütfen bir kez daha dikkatlice bakınız. O figürde yılan bir insanı yutuyor. Figürde ayrıca bir haç işareti yer alıyor..

Alfa Romeo'nun resmi web sitesinde bu figürün anlamı orjinal dilde şöyle anlatılıyor: "...the right-hand portion shows the Visconti serpent / dragon devouring an enemy." Tercümesi ise şu: "Amblemin sağ tarafı Viskonti yılani / ejderhası tarafindan yenilen düşmanı göstermektedir.."

Peki bu düşman kim?

Bu sorunun cevabı ise "alfa sahipleri platformu" adıyla kurulan, Alfa Romeo kullanan zenginlerin sitesinde yazılı..

Bu sitede ise figürün anlamı orjinal dilde şöyle anlatılıyor: "The First Crusade was relatively successful and upon returning, a defeated Saracen was placed in the serpent's mouth as a symbol of victory."

Bu sözlerin anlamı ise şöyle:
""Göreceli olarak basarılı olan 1. Haçlı ordusunun dönüşü üzerine, yenilmis bir Müslüman "Saracen" (İngilizce de daha cok Arap/Müslüman’ları tasvir etmekte
kullanılır, ama 1. Haçli Seferi, Malazgirt'te basarılı olduktan sonra Iznik'i bir kaç yil içinde başkent yapma şerefine erişmiş Selçuklu Devletine karşı düzenlendiginden "Saracen" Türk/Müslüman anlamina kavusuyor artık) zaferin simgesi olarak bir yılanın ağzına yerleştirilmiştir".

Amblemin sol tarafındaki kırmızı haç ise, Haçlı seferine çıkanlara, baspsikopos tarafından ilahi yardımın Hristiyan ordusuyla beraber olması için verilmiş flamanın bir figürüdür. "

Görülen o ki arkadaşlar değişen sadece Müslümanlar.Hıristiyan ve yahudiler hala haçlı davalarını devam ettiriyorlar. Anlayana bir söz yeter...
ne mutlu türküm diyene


alıntıdır


 


DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
Biraz araştırma...
---
1910/1915 İlk Amblem
Alfa Romeo markası iki Milano sembolünden oluşuyordu: Mavi fonda Milano Beyliğinin simgesi yılan (Teknik Ofiste çalışan bir genç tarafından, Filarete Kulesinden Castello Meydanından geçen tramvayı koca bir yılan gibi seyrederken aklına gelen fikirden yola çıkılarak tasarlanmıştır.) ve beyaz fonda kırmız haç, metalik bir daire içine alınıp üzerine ALFA (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili- Lombarda Anonim Otomobil Fabrikası) ve MİLANO yazıları Savoya Ailesinin simgesi olan düğümlerle ayrılmış olarak yazılmıştır.

The first logo 1910/1915
The Alfa Romeo logo consists of two Milanese symbols: The Visconti serpent on a pale blue background (the idea for which came to a young designer from theAnonima Lombarda Fabbrica Automobili Alfa 1910 technical office who noticed the serpent on the Filarete tower while he was waiting for a tram in Piazza Castello) and the red cross on a white background, enclosed in a metallic circle with the words ALFA ("Anonima Lombarda Fabbrica Automobili") and MILANO separated by two Savoia dynasty knots.
---
1915/1925 İkinci Amblem
ALFA ROMEO MİLANO yazısı amblemde Nicola Romeo'nun fabrikayı satın almasından sonra yer alan yeni yazıdır.

The second logo 1915/1925
ALFA ROMEO-MILANO becomes the new wording on the logo after the factory is bought by Nicola Romeo
---
Bugün Alfa Romeo diye bildiğimiz marka aslında 1907 yılında İtalyan pazarında yeni patlayan otomobil talebine, küçük ve ucuz Fransız Darracq otomobillerini patent altında üretip cevap vermek amacıyla başlanan bir girişimin büyük torunudur. Darracq modelinin en ilginç özellği ise, hem Opel hem de ALFA tarafından üretilmek istenip, anavatanı Fransa dahil her yerde başarısız olmasıdır.
Bu gelişme üzerine Ugo Stella ismindeki bir girişimcinin önderliğindeki bir grup, Anonima Lombarda Fabbrica Automobili isminde bir fabrika kurar ve bu ismin baş harflerinden oluşan A.L.F.A. ismini otomobillerinin markası olarak benimserler. İlk A.L.F.A. logosu da Milano şehrinin yetiştirdiği iki önemli kişinin aile amblemlerindeki işaretleri taşıyarak tasarlanır. Haç, ünlü savaşçı Giovanni Da Rho'nun; büyük su yılanı da Ottone Visconti'nin aile sembolleridir ki bu işaretler, daha sohraları Milano kentinin de simgeleri olmuştur. Logoda bu iki işaretin dışında, Kraliyet ailesinin sembolleri olan halat düğümleri de dekoratif olarak yer almaktadır.

Koyulaştırılmış yerlere dikkat edersek:



Kaynaklar:




Alfa Romeo Owners Club sayfaları:
(Son paragraf bu sayfadan alıntıdır)
(bu sayfada tarihçeye ulaşamadım,bakabilen olursa eklesin lütfen)

<span style="color:#3366FF">Konu hakkında ne düşündüğüm gayet açık sanırım,bu konu hakkında başka yorum yok benden</span>
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Yuh ya&#33;

Her ülkenin her markanın ambleminden bir şeyler uydurulabilir. O zaman dünya bize düşman değil mi? Ya kardaşım akıl var mantık varya bu kadar da olmaz.
 
D3N1Z

D3N1Z

Üye
ChavRash&#39; bir amlem var ve biz ne turlu gormek &#305;st&#305;yorsak onu goruruz ama ciiden gerçek ise diyecek sözüm yok daha dogrusu forumda d&#305;yemem b&#305;rde Sadece TURK&#39;lere denmi&#351; bir tasrif yok MÜSLÜMAN&#39;lar&#305;n tamamm&#305;na denilmi&#351; zann&#305;mca
 
..::MAFIA::..

..::MAFIA::..

Üye
Resimlerde Türkle alakalı bişi göremedim ben
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
<div class='quotetop'>(mustafa_tufekci &#064; Apr 23 2006, 03&#58;48 PM) [post=321240]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Resimlerde Türkle alakalı bişi göremedim ben
[/b][/quote]
zaten resimde direk Türklerle Müslümanlarla alakalı bişey görememen normal adamlar açıktan düşmanlıklarını mı belli edeceklerdi?
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
<div class='quotetop'>(D3N1Z &#064; Apr 23 2006, 01&#58;01 PM) [post=321159]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ChavRash&#39; bir amlem var ve biz ne turlu gormek ıstıyorsak onu goruruz ama ciiden gerçek ise diyecek sözüm yok daha dogrusu forumda dıyemem bırde Sadece TURK&#39;lere denmiş bir tasrif yok MÜSLÜMAN&#39;ların tamammına denilmiş zannımca
[/b][/quote]
 
erkanyilmaz80

erkanyilmaz80

Üye
arkadşım tamamen atmasyon yapmışsınız yahu...evinizde kullandıgınız teknoloji kime ait,ya kullandıgınız arabalar,,kulagınızdaki telefon...sor ayakkabınız ??? böyle uyduruk hikaye ler le ugraşacağınıza gidin birşeyler icad edin biz onlara MADE İN TURKEY...diye dünyaya satalım..iyi günler...
 

pitecala

Üye
hiç inandırıcı bulmadım.gülerek geçiyorum
 
zibidi39

zibidi39

Üye
k.bakmayın konuyu hortlatıyorum ama cok scma geldı banada okuyunca.bence alfa romeo tam bır maxıcep dusmanı yılanın agzınakı adam maxıcepı ıfade edıo
 
okkankaya

okkankaya

Üye
yabancıların hangisi müslümanlara dostki yüzümüze dost arkamızdan düşman bizbize dost olursak kimse bize satşamaz ama adamlar işi biliyor ve biziiçten bitirmenin hesaplarını yapıyorlar bu benim görüşümdür
 
orgeneral2203

orgeneral2203

Üye
benim anlamadığım yılanın yuttuğu cisimin (yada insanın) türk olduğunu nereden çıkarttıkları ??
bence her yazılana kulak asılmamalı. hele böle saçmasına da.... ASLA !!!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
837
HeiLmasTer®
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
714
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
681
Doğuş Pertez


Üst Alt