Alex Türkiye'yi böyle savundu!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
Alex Türkiye'yi böyle savundu!
Alex de Souza, kendi resmi internet sitesinde Fenerbahçe ve Türk futbolunu küçümseyenlere tokat niteliğinde bir cevap verdi.
Akşam Gazetesi'nin haberine göre Fenerbahçe’nin Brezilyalı yıldızı Alex de Souza, kendi resmi internet sitesinde Fenerbahçe ve Türk futbolu hakkında ilginç analizlerde bulundu.

İşte, saha içinde gösterdiği performansla yıldızlaşan Brezilyalı oyuncunun saha dışında da futbola ne kadar hakim olduğunu kanıtlayan birbirinden ilginç açıklamaları; “Son köşe yazımda Arap ülkelerinde futbol oynamanın bir oyuncuya, işin maddi yönünü bir kenara bırakırsak, bir şey kazandırmayacağından bahsetmiştim. Blogumda yorum yapan taraftarlardan bir tanesi, (ironik, kinayeli bir şekilde) “Peki Türkiye’de oynamak ne kazandırıyor?” diye sormuş...”

ÇOK ŞEY ÖĞRENDİM
“Fenerbahçe, 40 milyon taraftarı olan bir takım ve kesinlikle dünyanın en zengin kulüplerinden bir tanesi. Şampiyonlar Ligi gibi birçok önemli organizasyonunda en kötü ihtimalle 40 bin taraftarın doldurduğu çok modern bir statta maçlarımızı oynuyoruz. Bunun ötesinde Türk Milli Takımı, 2002 Dünya Kupası’nda ve bu yıl yapılan Avrupa Şampiyonası’nda Hollanda, Fransa, Almanya, Portekiz ve İngiltere gibi takımları geride bırakarak üçüncü oldu. İspanya’yı Euro 2008 şampiyonluğuna taşıyan teknik adam şu anda Fenerbahçe’nin başında. Şimdi soruyorum; bunları hangi Arap ülkesinde görebilirsiniz? Öte yandan burada olmanın futbolla ilgili olmayan bir başka güzel yönü de var; burada bulunduğum dört yıl boyunca insanlık tarihi hakkında tüm okul hayatımda öğrendiğimden çok daha fazla şey öğrendim. Her gün benim için yeni bir kültürel ders gibi adeta.”

ZORLAMALIYIZ

Öte yandan Alex, geçen yıl Şampiyonlar Ligi’nde çeyrek finale çıkma başarısı gösterdiklerini hatırlatarak sözlerini şöyle bitirdi: “Bu sene daha da iyisini yapmalıyız ve bu rüyayla yola çıktık. Eğer bu rüyanın gerçekleşmesini istiyorsak sınırlarımızı zorlamamız ve çok çalışmamız gerekiyor”
 


Salihyet

Salihyet

Üye
Alex... Senin gibi düzgün, 4 4'lük bi futbolcu daha gelir mi türkiyeye ? :)
 
oTToMaNiAc

oTToMaNiAc

Üye
ohaaa 40 mılyon taraftarmı :D :D
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
sende hem fb hem bjk konuları açıyon bi anlasaydık :islik
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
sende hem fb hem bjk konuları açıyon bi anlasaydık :islik
neyi anlasaydın? ben onu anlamadım. ben fenerbahçe taraftarıyım, ama sizlerin yarrarlanmanız içinde diğer takımlarada konu açıyorum. bi sıkıntı oluyorsa açmayım.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Paylaşmanın sakıncası olmaz;) Aynen devam et kardeş sen...Sağol paylaşımlar için ..


saygıLar
 
YsF_90

YsF_90

Üye
    Konu Sahibi
DiaBLoS™;988568' Alıntı:
Paylaşmanın sakıncası olmaz;) Aynen devam et kardeş sen...Sağol paylaşımlar için ..


saygıLar
Allah razı olsun teşekkür ederim, devam ederim zaten ben. her zaman her yerde paylaşıma devam. yaşasın MaxiCep :ehe
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
neyi anlasaydın? ben onu anlamadım. ben fenerbahçe taraftarıyım, ama sizlerin yarrarlanmanız içinde diğer takımlarada konu açıyorum. bi sıkıntı oluyorsa açmayım.
tabi ki devam et kardeş yanlış anlama :oke:
 
schumici

schumici

Üye
kardeşim sen son hız paylaşımlarına devam et iyiki varsın:oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt