Alba: "Barça'ya alışmaya başladım"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Alba: "Barça'ya alışmaya başladım"
Barcelona'nın yıldız sol bek oyuncusu Jordi Alba, sezonun ilk haftalarındaki uyum sürecini atlatarak yeni takımına alıştığını söyledi.

Katalan ekibinin altyapısındayken A takımda forma şansının olmadığını düşünen genç oyuncu, Valencia'nın yolunu tutmuş ve burada yıldızını parlatmıştı.

Kulübün resmi internet sitesine konuşan Alba, Barça'da mutlu olduğunu dile getirirken "Sezona biraz durgun başladım ama sonrasında kendimi buldum. Buradaki tempoya alışıyorum. Takıma uyum sağlıyorum. Kendimi oldukça iyi hissettiğimi söylemeliyim." şeklinde konuştu.

Atletico Madrid'in La Liga'daki durumuna da değinen Jordi Alba, "Atletico harika bir sezon geçiriyor ve şampiyonluğun en önemli adaylarından biri konumundalar. Bizi rahatlıkla geride bırakabilirler. Ama Real Madrid gibi bir takımı da hesaplarınızın dışında bırakamazsınız." sözlerini kullandı.

Barcelona, La Liga'daki ilk 13 hafta sonrasında Real Madrid ile arasındaki puan farkını 11'e yükseltti.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
2
Görüntüleme
786
DiaBLoS
@Safak
Cevap
0
Görüntüleme
428
@Safak
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
472
Haydar
ismail
Cevap
1
Görüntüleme
625
Symbianizer


Üst Alt