alaycı sevgilim

    Konu Sahibi
alaycı sevgilim
Göreceksin birtanem
Bu yazdığım dizeler
Bir gün çıkacak karşına
Şaşıracaksın
Önce yavaşça
Sonra bir solukta okuyacaksın
Ne çok sevdiğimi
İstesende istemesende anlayacaksın
Her dokunduğun eşyada
Benim kokum,
Benim sesim,
Benim gözyaşlarım olacak
Eline bir çiçek alacaksın benim kokum
Bir şarkı duyacaksın bestesi ben olacağım
Seversin beni
Sevdan sevmesede isyanın ben olacağım
Ama ne fayda
Sonunda ben olmayacağım
Serseriyim...
 

CEREN

Üye
bazen insan kaybettikten sonra değerını anlıyo sevdiğinin ama nafile kaybedilen geri gelmiyor
tabi bazen gelmemesi iyi oluyor
 
Bilinmez: Bilinmezlere doğru gidiyosun ne iş?
 
Kendini kaybetme sakın... Dur sen bize lazımsın bekle bi
 
    Konu Sahibi
Daha Buralardayım şöyle Bi 100 Sene Kadar Gitmeyi Düşünmüyorum
 

*esra_r*

Üye
SONUNDA BEN OLMAYACAĞIM...

güzelmiş paylaşım için teşekkürler