"Al Semih'i, ver Nobre'yi"

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
"Al Semih'i, ver Nobre'yi"


Mersin İdmanyurdu'nda forma giyen Mert Nobre'yi kadrosuna dahil etmek isteyen Fenerbahçe'nin Mersin ekibine Nobre karşılığında Semih'i vermeyi teklif ettiği bildirildi.

Mersin İdmanyurdu Kulübü Başkanı Ali Kahramanlı, AA muhabirine yaptığı açıklamada, bir süredir Nobre ile ilgilenen Fenerbahçe'nin bu oyuncuyu alabilmek için çok istekli olduğunu söyledi.

1.5 yıl kendilerinde sözleşmesi olan Nobre'nin transferi noktasında henüz netlik kazanan bir anlaşmanın sağlanmadığını dile getiren Kahramanlı, şöyle konuştu:

''Sonuçta her iki kulübün ihtiyaçlarına göre transferler her zaman olmuştur ve olacaktır. Fenerbahçe, Nobre ile ciddi bir şekilde ilgilenmektedir. Nobre'yi transfer etmek istediklerini günler önce bize bildirdiler. Biz de aynı şekilde hem teknik heyetimizle hem de yönetim kurulundaki arkadaşlarımızla görüştük. Eğer şartlar oluşursa, şartlarda anlaşırsak biz bu transferi gerçekleştireceğiz. Sanıyorum ki, akşam saatlerinde transfer işinde anlaşma sağlanır. Transfer için Fenerbahçe yönetimi Nobre karşılığında bize Semih'i teklif etti. Biz de teklifin olabileceğini söyledik. Ancak henüz net bir anlaşmaya varılmadı. Görüşmeler sürüyor.''

Bu açıklamalardan sonra transferi hakkında konuşan Semih Şentürk ise, Mersin İdman Yurdu'na gitmeyeceğini bildirdi.
 


caglar b

caglar b

Üye
nobre-semih takası öylemi allahım daha neler göreceğiz
 
seribro

seribro

Üye
böyle bir şey varsa tam bir saçmalık semih e geçmişte yaptıklarına saygısızlıktır.sakın profesyonellikten falan bahsetmeyin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Kingmortall
Cevap
1
Görüntüleme
475
alaStar
tragedie
Cevap
1
Görüntüleme
458
arslansem
Haydar
Cevap
0
Görüntüleme
363
Haydar


Üst Alt