Akışlarla yaşıyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Akışlarla yaşıyorum
eti tutku
 

SymbianHacker

Kapalı Hesap
akışkan bir kremam var
dört yanımda insanlar
kurabiyem akla zarar
tutkularla yaşıyorum taranananay taranananay naaay
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
içindeki mesajı aldınız mı
 
hep merak etmişimdır o akışkan çikolatayaı biskivinin içine nasıl koyuyular enjektörle mi sıkıyorlar diye düşünürken
işi çözdüm çikolta dolapta donduruluyor sonra hamur halindeki biskivinin içine koyulup fırana veriliyor
içli köfte gibi
 

CABBAR

Üye

Haydar Sende Ne orijinal fikirler var ha hala gülüyorum 7 fark bulmaca çözme tekniğine bu akışkan çikolata fikri de iyi ha
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...