ai.type Keyboard Plus v3.2.3 Patched [Lisans Kontrolü Yok]

Sponsorlu Bağlantılar

Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
    Konu Sahibi
ai.type Keyboard Plus v3.2.3 Patched [Lisans Kontrolü Yok]



İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.



Gereksinimler : Android 2.0 +

Uygulamada Lisans Kontrolü Kaldırılmıştır.

Patched sürümü denemedim sonuç hakkında bilgim yok başarılı olmayabilir Sonucu yazabilirsiniz.

Yenilikler : Uygulama android L tasarıma geçmiş ve online tema bölümü eklenmiş gmail yada facebook girişi ile temaları kullanabilirsiniz.

Açıklama :
Android cihazlar için geliştirilmiş alternatif klavye uygulamasıdır.
Klavye görsel temalari ve kullanım kolaylığı ile favori uygulamaniz olabilir.
A.I.type Keyboard Özellikleri:

Otomatik Düzeltme ve Tanımlama
Önerileri Gösterme
Otomatik Büyük Harf Yapma
Dahili Tema Seçenekleri + market desteği
Smileleri Gösterme/Gizleme
Harfe Basılınca Popup Açma
Tuşa Basıldığında Titreme
15 Font Seçeneği
Yazı Boyutu Ayarı
Klavye Boyutunu Ayarlama
Tuş Renkleri ve Arkaplan Ekleme
Türkçe Dil Desteği
Birçok Dil için Kelime Sozlugu
Hamle İleri/Geri Alma
Kes/Kopyala/Yapıştır
Klavye içi Google Arama
Ust Satır Kısayollar
Hesap Makinesi
Klavye Tuş Renkleri değiştirilebilir
 
  • Beğen
Tepkiler: sadakat_


ANIL

ANIL

Admin
Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
98farom98

98farom98

Üye
Çok :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
sadakat_

sadakat_

Üye
Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
sadakat_

sadakat_

Üye
Samsung'un kendi klavyesinde türkçe QWERTY klavyeyi seçtiğimde klavyede ı,ü,ö ve ğ bulunuyordu bu harfler için başka bir harfe basılı tutmak gerekmiyordu bunda da varmı varsa nasıl yapılıyor yardımcı olurmusun ben bulamadım
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
    Konu Sahibi
Samsung'un kendi klavyesinde türkçe QWERTY klavyeyi seçtiğimde klavyede ı,ü,ö ve ğ bulunuyordu bu harfler için başka bir harfe basılı tutmak gerekmiyordu bunda da varmı varsa nasıl yapılıyor yardımcı olurmusun ben bulamadım
Harflere basılı tutuyorsun :)
klavyeye 6 harf daha eklenince harfler daralıyor bu yüzden koymuyor heralde yapımcıda :)
 
  • Beğen
Tepkiler: sadakat_
sadakat_

sadakat_

Üye
Tamam teşekkür ederim :) demekki sorun bende değil yapımcıdaymış
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
    Konu Sahibi
Tamam teşekkür ederim :) demekki sorun bende değil yapımcıdaymış
2 senedir türkçe klavye hiç kullanmadım yani klavye zaten küçük daha küçültmeye gerek yok, bence sorun bizim fazlalık harflerde :D
 
  • Beğen
Tepkiler: sadakat_


Üst Alt