Teşekkürler arkadaşım,ne mutlu Allah(cc)tan gerektiği gibi korkanlara vede O'na gerekli saygıyı gösterenlere.Ramazan-ı şerifte Ömer döngeloğlu hocaefendiyi çok seyrediyordum,hoca efendi Peygamberimizden bahsederken bazan ağlardı.inanın onun bu sevgisine hayran kalırdım..Allah sonumuzu hayr eder inşallah