Age of Empires III Mobile Java

3rhan336

Üye
ya bu oyun osmanlılara karşı oyun güzel ama konsantire olamıyorum
 

vendet

Üye
ellerine sağlk çok güzel olmuş kardeş...
 

mojoR1

Üye
TesekurLer emeğine sağLık güzeL paylasım
 
On numara oyun olmus denciem bakalım

--------------- Ekleme ---------------

beyler size sorum olcaq bu oyun 3120 classic teelfonuna uyumlu değilmi onada uyumlu olması lazım
 
bu auynu e63 e nasıl yuklerim lutfen yardımcı olurmusunuz bu telefona 320x240 jar dosyası olması lazım galıba ama bulamıyorum rar uzantıları yuklemiyor e63 napmam lazım
 
yukledım ama cep tel. olmuo :S
 
ark. Lar benm teLefon 6630 yüklenioyoR ama sonrasınDa oYun açıLmıor...¿
 

aktifrol

Üye
iyi güzelde samsung'uda destekliyomuş ama jad dosyası yok..???