Age of Empires III Mobile Java

mekko

Üye
koçum bunun jad dosyasını nerden bulabilirim biliyon mu ?
 
kralbi oyun bağımlılık yaptı wallaha
 

güzel diyonuzda bu oyunu ben oynadım belirli bir sayıda adam çıkarı yosun galiba 20 gibi bireşdi zaten yenilince 20 adam ölüyo sonra tekrar yapana kadar kafayı koyuyo devletiniz
 

asigsasi

Üye
Zor bir oyun ama zorlar güzeldir tsk
 
Allah razı olsun bende bunun eskiden PC oyunu vardı çok seviyodum Age of Empires 3 ü Cd si kaybolmuştu.Cep telefonu oyununu bulfuğum iyi oldu.
 
bu oyu ngercekte güzel ama mobile olarakta pc kalitesinin 1 basmak altında ço ksoal paylaşım için..
 
saol saol saol bunu ne zamandır arıyom abi
 
Bunu rar dan çıkarıp rapid e atar misin
 

tugay91

Üye
5130 xm de çalıştı süper ya gördüklermin en iyisi bu oyun hele ben strateji hastasıyım
 

koddo

Üye
çokkkkkkkkkkkkkkk güzel
 

lega

Üye
ya birader saolda bn şavaş açamıyorm bilen biri bana yardım edebilir mi bide bnde malzeme çıkarma yeride klamadı yardım edersen ii olur
 
arkadaşlar bunun blutooth ile oynananı varmıki
 

ldren

Üye
ty
tytytytytyty
 
ya arkadaşlarr ben maksımum 30 asker basabiliyorumm ondan başka basılmıyorr 10. bölümde filan rakıp birsürü askerle saldırıyor oluyorumm bu oyundaa enn fazla 30 askermi basılıyorrr