Age of empires 2 conquerors hamachi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
teamspeaker

teamspeaker

Üye
    Konu Sahibi
Age of empires 2 conquerors hamachi
Arkadaşlar hamachi ile aoe2 yi multiplayer oynamak istiyorum ama hangi ağa girmeye çalışsam ağ dolu diye hiç bi boş yer olan ağ falan yok mu ya? En az 50-60 ağa girmeyi denedim yok yok yok.:vur:vur:vur

Eğer boş ağ olursa veya ağ kurarsanız bana da haber verin çok sevinirim:oke:
 


maydec

maydec

Üye
ağ: EFE-AOE şifre: 1 ağ: !!!Sy142 şifre: 1


ben [KOH2]-BİG BANG- (YNS123)
 
::Black_Devil::

::Black_Devil::

Üye
eline sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
616
TARİHÇİ
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61
Cevap
0
Görüntüleme
515


Üst Alt