teamspeaker
Üye
Age of empires 2 conquerors hamachi
Arkadaşlar hamachi ile aoe2 yi multiplayer oynamak istiyorum ama hangi ağa girmeye çalışsam ağ dolu diye hiç bi boş yer olan ağ falan yok mu ya? En az 50-60 ağa girmeyi denedim yok yok yok.


Eğer boş ağ olursa veya ağ kurarsanız bana da haber verin çok sevinirim



Eğer boş ağ olursa veya ağ kurarsanız bana da haber verin çok sevinirim

