Afyon'da Patlama !!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Patlama gittikce buyuyo iceride askerler varmis
 

MasteLaa

Üye
Cümleten geçmiş olsun diyorum
 
Tepkiler: abandonware

lordufuk

Üye
Hala devam ediyor el bombaları yüzünden inşallah çok fazla ölü olmaz allahım sen onlara yardım et
 
Tepkiler: abandonware

Türe

Üye
    Konu Sahibi
4 asker ve 3 sivilin durumlari iyi
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
abicim nasıl olmaz ya biz patlamadan 5 km uzaklıktaki evimizin içinde şiddetli bür rüzgar hissettik. en az 35 kişi şehit olmuştur

- - - Eklendi - - -



amin

Siz nerde oturuyonuz veysel ?
 
Tepkiler: abandonware
arkadaşlar son durum nedir ? Kaza mı başka bir şey mi
 
arkadaşlar son durum nedir ? Kaza mı başka bir şey mi

kaza... fakat 2-3 gün önce afyonda canlı bombanın dolandığını ve toplu yerlerde bulunulmamasını anons ediyorlardı; ben afyon dışındaydım bilmiyorum ancak ferhat göçer mi ne; onun konseride iptal edilmiş; son olarak haberlerde kaza olduğunu söylemişti.
 
Tepkiler: Türe

ia.phlvn

Üye
Geçmiş olsun toprağıım Allah'ım yardım etsin
 
Tepkiler: abandonware

Türe

Üye
    Konu Sahibi

Bende huseyin sumerin ordayim evet o canli bombayi ben de duydum
 
geçmiş olsun hayatını kaybedenlerin yakınlarına Allah sabır versin..
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Daha bir aciklama yok sagolsun bizim millet cok merakli yolu tikiyolar
 
ambulanslar ulaştı mi bari vaktinde itfaiye felan
 

Türe

Üye
    Konu Sahibi
Yarina kadar devam ederse helikopterler sevkedilecekmis
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...