Türe
Üye
-
Konu Sahibi
-
İnşallah ölü olmaz kardom sana da ve milletimize geçmiş olsun.
Hala devam ediyor el bombaları yüzünden inşallah çok fazla ölü olmaz allahım sen onlara yardım et
abicim nasıl olmaz ya biz patlamadan 5 km uzaklıktaki evimizin içinde şiddetli bür rüzgar hissettik. en az 35 kişi şehit olmuştur
- - - Eklendi - - -
amin
Siz nerde oturuyonuz veysel ?
arkadaşlar son durum nedir ? Kaza mı başka bir şey mi
kaza... fakat 2-3 gün önce afyonda canlı bombanın dolandığını ve toplu yerlerde bulunulmamasını anons ediyorlardı; ben afyon dışındaydım bilmiyorum ancak ferhat göçer mi ne; onun konseride iptal edilmiş; son olarak haberlerde kaza olduğunu söylemişti.
ambulanslar ulaştı mi bari vaktinde itfaiye felan
Valla bir suru ambulans gitti ama su an kan ihtiyaci bitmis yalniz iceridek askerlerin durumu mechul
Geçmiş olsun toprağıım Allah'ım yardım etsin
ambulanslar ulaştı mi bari vaktinde itfaiye felan
Yarina kadar devam ederse helikopterler sevkedilecekmis
gece bi daha patlarsa ...
neyse artık; 32 kişi öldü diyorlar - garibim unufak olmuşlardır
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?