adsl modem


Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

wapcimor

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar ben bilgisayarla internete baglanırken telefondan hışırtı geliyo.arkadaslara soruyom sizinkinde varmı diye yok diyorlar.doğal olarak annem
telefonla konusacagında modemin fişini çekmek zorunda kalyom.ttnet mi adsl mi anlıyamadım.lütfen yardım :help: :help:
 
midnight

midnight

Üye
Hattında parazit vardır..bende de sorun çıkmıştı, komple hatta yeni kablo çektirmiştim.
 

wapcimor

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by midnight@Sep 6 2005, 08:37 PM
Hattında parazit vardır..bende de sorun çıkmıştı, komple hatta yeni kablo çektirmiştim.
[post=156798]Quoted post[/post]​

Hocam o nasıl olacak.kabloları mı yenileyecem.modemin fişini sökünce hışırtı gidiyor. :vur: :vur:
 
AmbaSSad0R

AmbaSSad0R

Üye
Originally posted by wapcimor+Sep 6 2005, 09:43 PM--><div class='quotetop'>QUOTE(wapcimor &#064; Sep 6 2005, 09:43 PM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-midnight@Sep 6 2005, 08:37 PM
Hattında parazit vardır..bende de sorun çıkmıştı, komple hatta yeni kablo çektirmiştim.
[post=156798]Quoted post[/post]​

Hocam o nasıl olacak.kabloları mı yenileyecem.modemin fişini sökünce hışırtı gidiyor. :vur: :vur:
[post=156906]Quoted post[/post]​
[/b][/quote]
arqadaş bağlantı da kulanılan filtre war onu tak yani tel hatıın o filitre denilen yere giriyor sen ordan 2 ayrı hat alıyorsun bir temiz sesli tel hattı 2 si adsl hattın onun
tam adı ADSL POTS Splitter ucuz bir şey olmalı ben adsl modemi aldığımda kutusundan çıkmıştı &#33;&#33;&#33;
 

teenwolfx

Üye
kablolarını kontrol et ek vs varsa sök tekrar bağla sorunun çözülmezse "ambassador" un dediği gibi bir parazit giderici almalısın.
 
KimyageR

KimyageR

Kapalı Hesap
Filtreyi kontrol ettir ...
 
ewet o bende de war benim modemde filtre yok ama bizde 2 tane paralel tel war adslnin baglı oldugu belli bi sure sora cızırtı giriyo biz de hep otekiyle konusuyoz
 

wapcimor

Üye
    Konu Sahibi
hocam hepinizden allah razı olsun.bizim telefonla,modem paralel baglı oldugu için oluyomus.gittim 5&#036; a adsl splitter aldım sorun çözüldü. :artı:
 
yaw nerde satılıyo bu splitter ben de alıyım bıktım walla cızırtıdan
 

wapcimor

Üye
    Konu Sahibi
walla hocam gittim modemi aldığım yere söyledim.a<dam alın götürün olursa parasını sonra verirsiniz dedi(tanıdık)sende al bitane. :artı:
 
Kin_ittifak

Kin_ittifak

Üye
Originally posted by wapcimor@Sep 9 2005, 12:25 PM
walla hocam gittim modemi aldığım yere söyledim.a<dam alın götürün olursa parasını sonra verirsiniz dedi(tanıdık)sende al bitane. :artı:
[post=160275]Quoted post[/post]​


medemi alırkenk içinde çıkmıstı.bendede...

benim sinir oldugum nette yim bir anda atıyor... :off:

sinir oluyom..
 
Caine

Caine

Üye
ben o splitter ı takmadığımdan dolayı telefon görüşmelerinde acayip cızırtı var ama gende takmıyorum :DD modem alınca mutlaka icinden cıkıyordur bildiğim kadarıyla? kabloyu kompile yenilettirdim ama care olmadı bu cızırtıya :D splitter takamıyorum, çoook tembelim yaw
 

wapcimor

Üye
    Konu Sahibi
Originally posted by Caine@Sep 12 2005, 01:15 AM
ben o splitter ı takmadığımdan dolayı telefon görüşmelerinde acayip cızırtı var ama gende takmıyorum :DD modem alınca mutlaka icinden cıkıyordur bildiğim kadarıyla? kabloyu kompile yenilettirdim ama care olmadı bu cızırtıya :D splitter takamıyorum, çoook tembelim yaw
[post=163400]Quoted post[/post]​
:ehe: :kop:
 

esmir

Üye
bazan oluyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


MaxiCep.com internet sitesi 5651 Sayılı Kanun’un 2. maddesinin 1. fıkrasının m) bendi ile aynı kanunun 5. maddesi kapsamında Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermektedir. İçerikler, ön onay olmaksızın tamamen kullanıcılar tarafından oluşturulmaktadır.

MaxiCep.com; Yer sağlayıcı olarak, kullanıcılar tarafından oluşturulan içeriği ya da hukuka aykırı paylaşımı kontrol etmekle ya da araştırmakla yükümlü değildir.

MaxiCep.com’in yer sağladığı içeriğin 5651 Sayılı Kanun’un 8 ila 9. maddelerine aykırı şekilde; kişilik haklarınızı ihlal ettiğini ya da hukuka aykırı olduğunu düşünüyorsanız Buradan yada [email protected] mail adresine e-mail göndererek iletişime geçerek bildirebilirsiniz.

Bildirimleriniz dikkatle ve özenle incelenmekte olup kişilik haklarınızın ihlali ya da hukuka aykırılığın tespiti halinde mevzuat kapsamında en kısa sürede işlem yaparak bilgi vereceğiz.
Üst Alt