Adobe Flash lite 3.1(4)S60v3

yaw internete ızlenmıyo sadecer youtube acıyorr


izlesene.comda hıc bısey acmıyor
 

doruk6

Üye
Youtube falan açıyodu benim teldeki flash diyer sitelerin coğunu acmıyordu açar diye bunu yukledim youtube de gitti simdi anca realplayerdan izliye biliyorum nasıl duzelte bilirim benim telde n96
 

syabasan

Üye
arkadaşım şu konuyu kapatın..benim açmış olduğum konuda orjinal adobe flash lite 3.1 sürümü var onu indirin..tüm s60v3 telefonlara yükleniyor...
senin actığın konudan indirip kurdum 3.01 çıktı zaten kendinden 3.0 yüklüydü telefonda hiç bişey değişmedi yani.
NOT:telefon e63
 

baron_67

Üye
senin actığın konudan indirip kurdum 3.01 çıktı zaten kendinden 3.0 yüklüydü telefonda hiç bişey değişmedi yani.NOT:telefon e63
Bu sürüm telefonla uyumlu değil ve güncelleştirme hatası veriyor.aynı sürüm sadece bi farklı versiyonu.
 

twin15

Üye
dahili bir bilesen hatasi verdi.
 
Telim Nokia c5 pro yüklendi ama swf dosyalarını açınca sistem hatası veriyor bu neden olabilir, bu arada telim hack li,
 

caca41

Üye
yaa bırakın yaa bir sürü kişi sistem hatası veriyo demiş adam hiç birine cevap vermemiş bende yükledim sistem hatası verdi bendede buraya sadece yüklememeli insan arada birde yardımcı olmalı arkadaşım
 
Değiştirmeye gerek yokki uzantı zaten sisx... Yükledim...yaptım... Olcak
 
çok sağol admin ellerine sağlık
 

gurcuu

Üye
hata veriyo tel n82
 

ibrother

Üye
yüklendi fakat .swf dosyalarında sistem hatası veriyo.
 
hiçbi şekilde denemeyin önermem bunu buraya koyan hangi akla hizmet ediyor sormak lazım! 3.0 versiyonunun bir üstü olmasına rağmen daha ii çalışacağı yerde telefonun asıl swf oynatma özelliğini ortadan kaldırıyor..şu sorun yaşamıyorum diyenler swf dosyası oynatabiliyor musunuz lütfen kendimizi kandırmayalim...mağdur olan arkadaşlar soft format atın telefona düzelir...soft format ise *#7370# i ekrana yazıp çıkan soruya evet deyin..