Adobe Flash lite 3.1(4)S60v3

Node

Üye
N79'a yükledim ancak swf dosyasını açmıyor. Sistem hatası veriyor.
 
isim değişikliğini yaptım ama yine yüklenmedi N95 kullanıyorum
 

erhank98

Üye
Arkadaslar rardan cıkan dosya ''adobeflash_lite3.1(4)sisx'' bu dosyanın adını ''adobeflash_lite3.sisx'' olarak degıstırın .Yuklenıyor bende gayet guzel calıstı.İyi günler.
 

svestica

Üye
arkadaşlar bende n96 var ancak uzun zamandır swf dosyaları açamıyorum sistem hatası veriyor çôzümü varmı bu işin ne yapmam lazım..lütfen yardım edin..
 

son_soz

Üye
n95 8gb sertifika hatası verdi fakat sertifikalandırdım yükledim fakat bu kez bu dahili bir bileş uyarısı verdi ve yüklenmiyor yardımcı olabilen varmı acaba.?????
 
beş para etmez eskisini de bozuyor yinede teşekkürler E71 de yüklendi youtube de bile izleyemez oluyor benden söylemesi
 
cok cok tesekkür ederim arkadaslar,fakat nokia e71 de sistem hatasi veriyor
 

honestt

Üye
beş para etmez eskisini de bozuyor yinede teşekkürler E71 de yüklendi youtube de bile izleyemez oluyor benden söylemesi

bende yüklenmedi (güncelleştirme hatası) ve artık youtube a tıklayyınca bağlantı zaman aşımı diyo şu an ve bi çok siteye de giremiyorum linklere tıklayınca desteklenmıyo diyo telefonum e51 hackli flan diil son version yüklü

??? nasıl düzeltirim bu durumu ???
 
arkkadaslar 5800 icinde oluyormu bu __?? yardım ederseniz sevinirim yada 5800 kendi programı varmı bana bugun gelecek 5800 aldım
 

MERT3233

Üye
Teşekkurler güzel paylaşım bir deneyelim.
 

cozmoz

Üye
benimkide n96 ve oldu. Tşk...
 

hero008

Üye
kardeş emeğine sağlık ama ben bunu kurmak için mecburen önceki sürümü kaldırdı tlf. Sonra bunu kurdum. Simdi telefon swf dosyalarini bile açmıyor sistem hatası diyor. Bi yardımcı olabilirsen sevinirim
 

acar0505

Üye
arkdaşım öncelikle teşekkürler emeğin için programı telefona yüklemeden sertifika imzasını falan tamamladım sonra telefonda yükle dediğimde yüklemeye geçiyor belli bir süre sonra dahili bileşen olduğu için yüklenemiyor diyo??bunu nasıl çözebiliriz telefonda youtube dan video seyrediliyo ama diğer sitelerde flash istiyo bu arada telefon sony ericsson satio telefona sertifika falan aldım bi siteden ve symbian 5 th edition yazılımı var ?şimdiden teşekkürler ???
 

sim sam

Üye
arkadaşlar bende c5 de yükledim hata verdi geri sildim eski sürüm kaldı hata yok yinede paylaşım için teşekkürler bazılarında işe yaramış
 

baron_67

Üye
arkadaşım şu konuyu kapatın..benim açmış olduğum konuda orjinal adobe flash lite 3.1 sürümü var onu indirin..tüm s60v3 telefonlara yükleniyor...