AdminLerimizden İstek...

Sizce Nasıl Olur

  • ߀nce Güzel Olur?

    Kullanılan: 8 40.0%
  • Gereksiz

    Kullanılan: 1 5.0%
  • Farketmez

    Kullanılan: 8 40.0%
  • Sacma

    Kullanılan: 3 15.0%

  • Kullanılan toplam oy
    20
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
AdminLerimizden İstek...
İlk önce İyi Günler Bildiğiniz Gibi 1000 mesajı olan Binbaşı Oluyor...
Binbaşından Sonrada Bi Rütbe Weremezmiyiz General Gibi.?
Mümkün İse Tabiki..
 

POWER

Üye
Binbaşı dan sonraki üst rütbeler yani yarbay,albay ve general sadece yöneticiler içindir.Öyle bir düzenleme mümkün değildir.İyi forumlar
 

looney

Üye
Binbaşı dan sonraki üst rütbeler yani yarbay,albay ve general sadece yöneticiler içindir.Öyle bir düzenleme mümkün değildir.İyi forumlar


yarbay albay general olanlar sitenin yöneticisi degilki onlarda eski üye oldukları için ve rutbeleri yukseldigi için site tarafından görevlendiriliyorlar yani bu sadece yöneticiler bu rutbeleri kullanır die bişey yok ben öyle biliyorum arkadaşım
 

Nazy

Üye
Şu an ki Rütbe Sistemine Göre

üyelerin mesaj sayılarına göre rütbeleri vardır
alabileceği maksimum rütbe (1000 mesaj ve üstü) Binbaşı'dır

Yarbay
Albay
General
bu yukrıdaki üç rütbe ise dediğiniz gibi yine üye rütbeleridir
fakat bu rütbelere ulaşmak için mesaj sayısı dikkate alınmaz.
 

looney

Üye
bende sana bunu soruyordum zaten ve konuda da bunu sormuş demek ki konuyu acanda senin anlattıgın gibi ugraşırsa o da admin olabilirmiş demek ki

--------------- Ekleme ---------------



ewet nazy güzel açıkladı bu üç rutbeyi almak için tabikide mesajlara bakmıyorlar.sitedeki başarına ve aktifligine göre bu üç rutbeye sahip olabilirsin ancak ama power bunu rutbeleri sadece yöneticiler alır diyor.bizde 3 sene boyunca aktif olsak ve yaralı forumlar acsak sürekli uyelerde general olabilirler tıpkı sizinde daha öncede uye oldugunuz gibi
 

looney

Üye


dogru mümkün degil demek banada sacma geldi ve tskler acıklaman için dostum
 
Değil General Rütben Mareşal Olsa Ne Olur Olmasa Ne Olur? Onemli Olan Faydalı Olup Olamadığındır. Kimi 100 Msj Atmıştır Gibi Benim Gibi Binlerdedir Ama 100 Msj Binlerce Msjdan Daha Anlamlı Daha Faydalıdır Belki de. Rütbeler Falan Boş. Bence Bu Sekilde Kalarak Aynen Devam Etmesi Daha Iyidir
 

dumanxtr

Üye
ya arkadaşlar boş verin ya bi üstü bi altı ne fark eder önemli olan site için faydalı birşeyler yapmak
 

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Öhemli olan yapılan paylaşımın kalitesidir
 

kurt bey

Üye
Bu rütbe meselesi niye bu kadar sık gündeme geliyo anlamış değilim. Bizden gizlenen bişeymi var yoksa
 

ycg35

Üye
nazy çok iyi söylemişsin zaten yeterince rütbe var bir sonraki rütbeye ulaşıcandan nolcak
 

eren6523

Üye
ben daha yolun başındayım :S çook yolum w@r
 

ChavRash

Emekli Yönetici

POWER haklı burda, bu rütbeler sadece yöneticiler için. Sizin dedikleriniz ile bizim yönetici seçme sistemimiz biraz örtüşüyor; ama bu geçen yıl ile alakalı bir durum değil. Her 1000 mesaj üstü yönetici olacaksa forumda yüzlerce yönetici olurdu ki bu da çok saçma olurdu.
 

Ozan

Admin
İlk önce İyi Günler Bildiğiniz Gibi 1000 mesajı olan Binbaşı Oluyor...
Binbaşından Sonrada Bi Rütbe Weremezmiyiz General Gibi.?
Mümkün İse Tabiki..
Bu arada önceki mesajımdan şu çıkmasın

Üyeler de belli bir mesajdan sonra general olur yada ekstra rütbe verilecek diye

Öyle birşey yok, sadece ileride üyelerin alabileceği rütbelerde düzenlemeye gidilebilir o kadar, yani artık ömür boyu rütbeler ve resimler herşey bu şekilde demek yanlış olur dedim.

Normal şartlarda mesaj sayısına bakılarak bunun hiçbir zaman General olamayacağı açık.
 

xkadir61

Üye
çok istiyorsa ,kıdemli binbaşı yapın gitsin, daha sonrada kurmay binbaşı falan
 

Ozan

Admin
Konuyu açıkladığımızı düşünüyorum ve kapatıyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...