admin konuyu silebilir misin?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
admin konuyu silebilir misin?
Artık c6 hakkında orda burda bılgı aramaktan bıktım . Her sorun ıcın bı baslık acmaktanda usandım. . C6 adına ne bılıyosak bı baslık altında toplansın benim gibi tüm kullanıcılara kolaylık olsun. . yardım , , öneri ve fikirlerinizi bekliyorum yardımcı olan herkeze simdiden tesekkur ederim. .
 
evet arkadaşlar burda paylaşaım fikirleri konuları
şu hack işini hala çözemedim yav
 
daha hackli sürümü çıkmadıki
 
    Konu Sahibi
C6 tv cıkıs= telefoncuda orjınal kabloyu kulaklık gırısıne takıp lcd ye bagladık sonuc husran.. . . yenı yazılımla bu ozellık gelırmı yada usb gırısınemı takmamız gerekıyo. . Telefonun kutusunda 3.5 AV yazıyo ? ? acil yardım
 
C6,dan pek memnun olmasamda bir FUN CLUP olsa harika olurdu
 

ftsrn123

Üye
c6 !!!! kim nederse desin s60v5 in kralı arkdaşlar daha yeni yazılım ve güncellemerle ileri gider umarım

not : benim telefonum olmasaydı bu kadar olumlu bakmazdım ha::d
 
    Konu Sahibi
konuyu kapatmak ve silmek istiyorum yardım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...