açtıgım konuların cevapları mailime gelmiyo

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
akula

akula

Üye
    Konu Sahibi
açtıgım konuların cevapları mailime gelmiyo
bilmiyorum belki yanlış yere açtım konuyuda stenin temsı degişdiginde ve biraz öncesinde derhal mail ile haberdar edilmek istiyorum seçenegi seçili oldugu halde mail gelmiyor nedenini bilen varmı?
 


Ozan

Ozan

Admin
Merhaba,
Başlık doğru yerde.

Mail sisteminde yaşadığımız problem nedeni ile, mail gönderim işlemleri şu an için çalısmıyor, bunun üzerinde çok sıkı çalışıyoruz ve çok yakın zamanda çözülecektir , saygılar
 
akula

akula

Üye
    Konu Sahibi
şimci oldu bende yanlış bişimi yaptım die konturol etmek helak olmuştum tsk ederim
 
Ozan

Ozan

Admin
Sn. akula; :sn:

Mail problemlerimiz dün itibari ile çözülmüştür, tüm mailler yerine ulaşmaktadır ayrıca hiçbir mail kutusunda "spam" olarak tanımlanmamaktadır. Bizden gelen mailleri "gelen kutusu" bölümünde rahatlıkla max 10 sn gecikmeli görebileceksiniz. :oke:

Tesekkurler
 
hackerserkan

hackerserkan

Üye
teşekkürler hepsi geliyo mailerin
 
Ozan

Ozan

Admin
Bayadır bir sorun yok zaten anlık geliyor, gelecek de..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt