acillll bakın konu değişti

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
acillll bakın konu değişti
c6 alacağım siyah mı alayım beyaz mı :D
 


By_Casparov

By_Casparov

Üye
x6'nın üst hoparlör patlak... önermem benimki 15 gündür serviste =(

eğer 750 tl verebiliyorsan tele biraz bekle de n8'i 1200 liraya alırsın tek kelimeyle mükemmel telefon..
 
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
başka yorum yok mu
 

Dtn

Üye
X6 derim,mükemmel bir telefon :oke:
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Dokunmatik önereyim iphone al :D
 
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
750 tl ye....
 
Mertolozzi

Mertolozzi

Üye
Tamam 750 tl'ye iphone bulursun 2.el ama sıfır istersen bilemem :)
 
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
sıfır tabi 2. el asla
 

Captain

Üye
illa alacaksan beyaz al bence :)
 
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
neyse dükkanda karar vereceğiz artık
 
futbol123

futbol123

Üye
bence aynı fiyata x6 16gb alırsın dokunmatiği daha iyi ve 16gb hafızası var
 
Utku

Utku

Üye
    Konu Sahibi
1 saat sonra c6 alacağım...siyah :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt