Acill önemli çin malı ıphone 4g

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Acill önemli çin malı ıphone 4g
Evet çin malı ıphone 4g var herşey aynı ıphone ile ama yazlım fazla değil yazılımn atmak istiyorum ve nasıl atıcagımı bilmiyorum java ve entartainment var nasıl olucak nasıl atıcam telefonuma önerdiğnizi programlar filan lütfen yardım edin
 
çin malına biraz zor kardeşim be tamam onlar var java falan ama göstermelik
 
    Konu Sahibi
yok be kardeş java çalısıyor internete bağlanıyorum sadece yazlım atamıyorum lütfen yardım
 

gulbeyaz

Üye
atamazsın ben denedım tl gıttı deneme sakın kardesım olmyr
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...