Acill Bakarmısınız Yurtdışından telefon getirmek....

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi
Acill Bakarmısınız Yurtdışından telefon getirmek....
Merhaba arkadaşlar...

Arkadaşlar b itanıdığımız suudi arabistana gidecek.Söyle bişiey duydum acaba ordan mesela i phone 5 i getirmek mümkünmü.Duydumku 1150 tl ye filan alıyormussunuz.Gelirkende sıkıntı olmasın diye pasaportun(giden kişinn) pasaportuna geçiriyonuz sonra siz parayı veriosunuz ona.Acaba bu ne kadar sağlıklı sorun olurmu ve s3 fiyatları filanda 700 800 tl mıdır merak ediyorum.Teşekkürler...Gerçekten iyi bilgisi olan yorum yazsın. Bekliyorum .teşekkürler iyi forumlar ;)

- - - Eklendi - - -

yardm edecek??
 


legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi
ya arkadaslar yardm edecek ykmu
 
emreli01

emreli01

Üye
bende aldırttım arabistandan fiyat konusunda verecegim sideden bakabilirsin unutma güvenilir yerden aldırman her zamn iyidir
SİTE :
 

furkey

Üye
Türkiye'ye girişte vergilerle beraber 1500 filan olur O iphone 5 ve s3 ü de vergiler dahil 1100 filan olur sanırım tabii ki benim verdiğim rakamlar tamamen kafadan farklı olabilir
 
legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi
bende aldırttım arabistandan fiyat konusunda verecegim sideden bakabilirsin unutma güvenilir yerden aldırman her zamn iyidir
SİTE :

Hacı tamam da yani getirrken mesela tanıdık pasaporta işletmiş direk getirmiş.Açtırmak filan gerekmiyo demi bidaha ve lg nexus 4 fiyatı nasıl olur vede garantisi varmı?
 
Ali58_58

Ali58_58

Üye
imei sıkıntısı yaşama yeter :D
 

furkey

Üye
Hacı tamam da yani getirrken mesela tanıdık pasaporta işletmiş direk getirmiş.Açtırmak filan gerekmiyo demi bidaha ve lg nexus 4 fiyatı nasıl olur vede garantisi varmı?

hem yurt dışından telefon alacaksın hem de garanti mi bekliyosun? :D
 
Tyrann

Tyrann

Üye
bende galaxy s3 ü 400 dolar a aldım yurtdışından.pasaport a da 110 tl gitti ve şuan hiçbir sorun yok telefonda(telefon sim kilitsiz bu arada)
 
legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi
bende galaxy s3 ü 400 dolar a aldım yurtdışından.pasaport a da 110 tl gitti ve şuan hiçbir sorun yok telefonda(telefon sim kilitsiz bu arada)

Ne zaman aldn hacı

- - - Eklendi - - -

emre ben snn verdigin siteden bise anlamadim xD
 
legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi
neyi ni anlamadn oranın para birimi ni çevir google ile o kadar başka birşey yok :)
Hayır yani sitenin kullanımını.Bide başka lg nexus 4 filan ne kadar tahmini?
e sağlıklı olurmu ordan almak yani arabistandan.İmei filan sorun olurmu
 
emreli01

emreli01

Üye
ben bayağı dir araştırıp aldım bu jarir buranın teknosası gibi bir yer mis o yüzden güvenilir yer yani
 
Tyrann

Tyrann

Üye
aralığın başında aldım s3 ü
 
legolas29

legolas29

Üye
    Konu Sahibi
Ya büyük ihtimalle abim alacak bende yanında almayı düşünüyodum ama benim ki yatıcak :S artı kbende abimn neo sini alırı m:P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt