Açılış maçı Endonezya ile...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

India

Üye
    Konu Sahibi
Açılış maçı Endonezya ile...


Sezon başı kampı için Endonezya'da düzenlenecek Java Cup'a katılacak olan Galatasaray'ın maç programı belli oldu.


Endonezya'da düzenlenecek olan ve Türkiye'den Galatasaray'ın katılacağı Java 2012 Kupası'nın maç programı belli oldu.

Tüm masrafların sponsorlar tarafından karşılanacağı ve sarı kırmızılı ekibin 1 milyon euroyu kasasına koyacağı turnuvanın ilk maçı 26 Temmuz'da Endonezya-Galatasaray arasında oynanacak.

Turnuvanın diğer iki takımı Everton ve Malezya ise 27 Temmuz'da karşı karşıya gelecek. Üçüncülük-Dördüncülük maçı 28 Temmuz'da, final mücadelesi ise 29 Temmuz'da oynanacak.

Organizasyonda tüm maçlar 88 bin kişilik Gelora Bun Senayan Stadı'nda oynanacak.
 

Joker.

Üye
Endonezya derken milli takım olmuyor mu
 
java cup ne??
Java mı kaldı? Yok mu apk cup
 
java cùp u fenerbahçe 105 yıldır alamıyor .d
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...