Açılış Ekranındaki Logo

Legomoon

Üye
    Konu Sahibi
Açılış Ekranındaki Logo
Arkadaşlar
ARTLight v5.1 GM Dis2 ve 2+
Bu romu yüklemiştim ve orda kernel paketini vermiş arkadaş onuda yükledim sonra telefonun açılışında yazan General Mobile yazısı değişti ve idolx yazısı geldi altında da by doğan yazıyor ben bu ekrandan kurtulmak istiyorum bunu nasıl değiştirebilirim?
 
Tepkiler: ÇaRşI 2387

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
ROM dosyalarını değiştirmek gerek, adam sonuçta kendi tasarladığı için ROM'un başına bir nevi imzasını atmış.
 

Sarangni

Üye
Bootanimasyon değiştiren bir uygulama bulup değiştirebilirsiniz.
 

Sarangni

Üye
Root Explorer ile System için den bootanimasyon klasörüne göz attınız mı?

Enteresan bir durum olmuş.
 

Legomoon

Üye
    Konu Sahibi
Root Explorer ile System için den bootanimasyon klasörüne göz attınız mı?

Enteresan bir durum olmuş.
baktım bu zaten boot animasyonu değil boot animasyonundan önce gelen telefon markası yazan ekran
 
Ben kernelli değiştirince değişmişti stock rom kurunca düzeldi
 

Legomoon

Üye
    Konu Sahibi
Çözümü buldum buyrym efendim :
 
Sa arkadaslar bana bootanimasyonun yedegini alip atabilirmisiniz