acilen yardım bekliyorum

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kmlcrs

Üye
    Konu Sahibi
acilen yardım bekliyorum
samsung s5253model tlfonda yotube dan video izleyemiyorum baglanti hatası diyor ne yapmam gerekiyor
 
Bu Senin 2. Ayni Konun Degil mi ? Öncekinde Cevap Bulamadin mi ?
 

kmlcrs

Üye
    Konu Sahibi
malesef bulamadim sen biliyorsan yaz
 
İlk Önce Telefonunun Özellikleri Şunlar



Menüye Bas + Web'e Gir + Yer İmlerine Gir + Yer İmi Ekleye Bas + AD: YOUTUBE yaz + URL : "http:\\m.youtube.com" yaz ve Kaydet Ona Gir Videolari İzle


----------Eklendi @ 21:55:50 ---------- Yazıldı @ 21:54:50 ----------

Bunlari Yapabilmek İçin İNTERNET PAKET'İN Olmasi Gerek !
 

kmlcrs

Üye
    Konu Sahibi
dediklerini yaptim ama yine videolari izleyemedim
 
Hem konu açiyorsun hem cevap vermiyorsun ??

Peki Hata Ney ? Bir Hatan Olmasi Gerek
 

kmlcrs

Üye
    Konu Sahibi
hata yok dediklerini aynen yaptim
 
Bu nasıl iş ya hatan yok ama çalışmıyor dalga mi geçiyorsun bence adminler önceki konunu haklı yere silmişler
 

kmlcrs

Üye
    Konu Sahibi
senin dedigin degilmis demek sana niye yalan soyleyeyim
 
gıcık lik olabilir mi siteyle bi alıp veremediğin mi var
 

kmlcrs

Üye
    Konu Sahibi
senle mi ugrasacagim birsey bilmiyorsun tamam tsk
 

Yigit315

Üye
TaDaGoPiE kardeş biraz abartmışmısın acaba? Yani sonuçta arkadaş bi problemi var ve çözüm arıyor.Ki kaldıki bu sitenin amacıda bu? Bu kadar Strese gerek yok bence.

kardeş senin soruna gelince.Bu telefon bildiğim kadaryla bada.Ve badalarda sıkıntı problem bitmiyor.Eğer bulabilirsen Opera Mini 6 yı yükle.Büyük ihtimal sorunun çözülecektir.Ama bulabilirsen.Sende bilirsinki bada'nın uyumluluk problemide mevcut.Aslında bada kendi başına bi PROBLEM Forumda forum/bada bölümünü araştırmanı tavsiye ederim.Ordada bi konu aç ve sıkıntını dile getir.Muhtemeldirki Orda sana yardımcı olabilecek arkadaşlar vardı
 

kmlcrs

Üye
    Konu Sahibi
tesekkurler insanca cevap verdigin icin dediklerine bakacagim
 

kmlcrs

Üye
    Konu Sahibi
önemli degil de canin sıkkınsa cevap yazmayacaksin
 
Rica Ederim Insanları Kırmamak Gerek Bi Hata Yaptım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...