Acil Yardım Xperia SP

    Konu Sahibi
Acil Yardım Xperia SP
Arkadaşlar tele cyanogenmod yükleyelim dedik resimli anlatım vardı her şeyi yaptım reboot ettim tel hiç bir şekilde hiç bir şeye tepki vermiyor sanırım hard brick oldu ya da bilmediğim bir şey teli nasıl açabilirim
yardım ederseniz çok sevinirim
 

Invoke

Üye
3 gün geçmiş. Ne yaptınız? Şarj olmuyor mu ya da açmaya çalışınca titremiyor da mı?
Flashmoda alabilirseniz, flashtool ile stock romu flashlayın.
 
    Konu Sahibi
3 gün geçmiş. Ne yaptınız? Şarj olmuyor mu ya da açmaya çalışınca titremiyor da mı?
Flashmoda alabilirseniz, flashtool ile stock romu flashlayın.
flash modda gördü flashladım hatta biraz araştırınca cm 11 falan yükledim, ama cm 11 de stamina mod yüklenmiyor sanırım. şarj acayip hızlı gidiyor. stamina modun değerini yeni anladım. bir kaç tane daha rom denedim, an itibariyle Xperia_SP_eXistenZ_Ultra_4.0.0 romunu yüklüyorum. bana göre JB de en iyisi bu gibi geldi, bu arada ilginiz için de teşekkür ederim
 
Son düzenleme:

Invoke

Üye

Rica ederim. Evet, cm de stamina mod olmaz.