ymenekse59
Üye
Acil Yardım Sis Sisx le ilgili ?
MErhaba nokia n81 aldım 2 hafta önce
Siteden skyfire yükledim. Skyfireden sonra Daha sonra telefona tema yada programlar yuklemek ıstedım ama soyle bır seyle karsılasıorum sıteden dosyayı ındırıyorum laptopla bluetootla atıyorum hafıza kartının ıcıne telden dosya yonetıcısınden bı bakıyorum sıs uzantılı dosya yada sisx dosyasu klasor olmus ve ıcıne gırıyorum içi boş bunu neden yapar yani hicbisey kuramıyorum .
yardımcı olursanız sımdıden tesekkur ederım
SAygılarımla İyi Çalısmalar
Siteden skyfire yükledim. Skyfireden sonra Daha sonra telefona tema yada programlar yuklemek ıstedım ama soyle bır seyle karsılasıorum sıteden dosyayı ındırıyorum laptopla bluetootla atıyorum hafıza kartının ıcıne telden dosya yonetıcısınden bı bakıyorum sıs uzantılı dosya yada sisx dosyasu klasor olmus ve ıcıne gırıyorum içi boş bunu neden yapar yani hicbisey kuramıyorum .
yardımcı olursanız sımdıden tesekkur ederım
SAygılarımla İyi Çalısmalar
