Acil yardım gerekiyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ycg35

ycg35

Üye
    Konu Sahibi
Acil yardım gerekiyor
iyi akşamlar arkadaşlar.. az önce elime bir 6600 geçti telefona kendi webbrowserından fexplorer indirdim ( sis dosyası ) telefonda nereye kaydetmiş olabilir :S kafayı yemek üzereyim indirmeden önce yapmam gereken bir ayarmı var acaba ilk defa 6600 dan dosya indirme yapıyorum :S

acil yardım gerekiyor sonra konu silinebilir teşekkür ediyorum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt