ycg35
Üye
Acil yardım gerekiyor
iyi akşamlar arkadaşlar.. az önce elime bir 6600 geçti telefona kendi webbrowserından fexplorer indirdim ( sis dosyası ) telefonda nereye kaydetmiş olabilir :S kafayı yemek üzereyim indirmeden önce yapmam gereken bir ayarmı var acaba ilk defa 6600 dan dosya indirme yapıyorum :S
acil yardım gerekiyor sonra konu silinebilir teşekkür ediyorum
acil yardım gerekiyor sonra konu silinebilir teşekkür ediyorum
