Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Bana sorarsan, ilerde ideos x5 alabilme imkânın varsa, c5le biraz daha idare et yani para birliktirebilirsen
61semih
Üye
mini c503 ten daha ıyı degıstırırsen farkı gorursun zaten
Yunkaai
Üye
Tabiki daha iyi... ama arkadasin dedigi gibi yap daha iyi olur
bersan47
Üye
Konu Sahibi
yorumlarınız için tşk ama ideos x5 bana kaba geliyor ekranı çok büyük
onurgunay35
Üye
C5-03 ü satıp galaxy mini alma bence en azından galaxy gio al veya paran varsa düşünmeden ideos x5 al çok memnun kalırsın ekranının büyük olması çok büyük bi +
bersan47
Üye
Konu Sahibi
galaxy gio ya bütçem yetmez ayrıca galaxy mini almaya karar verdim ben symbianla başladım keşke başlamaz olaydım androidin herşeyini desteklerim