acil yardım galaxy mini alayım mı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bersan47

bersan47

Üye
    Konu Sahibi
acil yardım galaxy mini alayım mı
arkadaşlar acilen söylermisiniz galaxy mini alayımmı yoksa bendeki c5-03 kalsın mı
 


umutku84

umutku84

Üye
Bana sorarsan, ilerde ideos x5 alabilme imkânın varsa, c5le biraz daha idare et yani para birliktirebilirsen
 
61semih

61semih

Üye
mini c503 ten daha ıyı degıstırırsen farkı gorursun zaten
 
Yunkaai

Yunkaai

Üye
Tabiki daha iyi... ama arkadasin dedigi gibi yap daha iyi olur
 
bersan47

bersan47

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarınız için tşk ama ideos x5 bana kaba geliyor ekranı çok büyük
 
onurgunay35

onurgunay35

Üye
C5-03 ü satıp galaxy mini alma bence en azından galaxy gio al veya paran varsa düşünmeden ideos x5 al çok memnun kalırsın ekranının büyük olması çok büyük bi +
 
bersan47

bersan47

Üye
    Konu Sahibi
galaxy gio ya bütçem yetmez ayrıca galaxy mini almaya karar verdim ben symbianla başladım keşke başlamaz olaydım androidin herşeyini desteklerim

----------Eklendi @ 13:58:19 ---------- Yazıldı @ 13:52:49 ----------

Bir de android alma sebebim çok uygulaması olduğu için
 
trecool

trecool

Üye
kardeşim çok uygulama varda sanki hepsi galaxy mini için çoğu uygulamayı çalıştırmaz yada oyunu ekran çözünürlüğü çok düşük
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt