muzafferoz19
Üye
Acil Yardım! Discovery Elite Stock Rom veya Reset
Merhaba arkadaşlar,
Discovery elite'i pc ile rootladım. Cihaza otomatik yüklenen root uygulamasını root uninstaller ile kaldırıp supersu yüklemek istedim. Şuan tel tam anlamıyla kafayı yedi. Sürekli birşeyler durduruldu diyor ve hep kilit ekranı geliyor. Yaptığım herşeyi eski hailne getirdim ve unroot yaptım yinede düzelmiyor. Ben bu telefonu nasıl düzeltebilirim? Stock rom internetten bulamadım. Lütfen yardım edin. Aynı cihaza sahip arkadaşlar kendi romlarınıda atabilirler.
Discovery elite'i pc ile rootladım. Cihaza otomatik yüklenen root uygulamasını root uninstaller ile kaldırıp supersu yüklemek istedim. Şuan tel tam anlamıyla kafayı yedi. Sürekli birşeyler durduruldu diyor ve hep kilit ekranı geliyor. Yaptığım herşeyi eski hailne getirdim ve unroot yaptım yinede düzelmiyor. Ben bu telefonu nasıl düzeltebilirim? Stock rom internetten bulamadım. Lütfen yardım edin. Aynı cihaza sahip arkadaşlar kendi romlarınıda atabilirler.
