(Acil Yardım) 5800 Klavye Bağlamak.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
(Acil Yardım) 5800 Klavye Bağlamak.
Forumda bazı konularda mevcut 5800a kablosuz klavye bağlamak. Benim sormak istediğim şey 5800 a kablolu kendi usb klavyemi bağlayabilirmiyim? Yardımlarınızı bekliyorum. İyi forumlar.
 


anılbaran

anılbaran

Üye
hayır . 5800 e sadece bluetootlu klavye baglanıyor . Digerleri olmaz
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
önerebileceğiniz bi klavye varmı?
 
anılbaran

anılbaran

Üye
var bende alıcam bi ara bazi işlerim için . Ama 1 sene sonra alırım ben. Nette gittigidyora bak . Sahibinden falan. Bi ara ucuzda sonra fiyat artıı ya . 50 ye bul derim bulabilirsen . Sıfır ürüne 90 tl diyolar
 

niketnac

Üye
thing pad yanlış hatırlamıyorsam, küçük bluetooth klavye bilgisayara bağlandı ama 5800'a bağlanmasına rağmen yazı yazamadım. Çok denedim olmadı. Deneyip görmeden almayın.
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
ben gittigidiyordan sipariş verdim. Sağolun bilgi için
 
anılbaran

anılbaran

Üye
dostum bi link atarmısın merak ettim hangisiymiş. Kullandıktan sonra burayada yorum yazaesan ilerde alıcam çünki fikir edinmek istiyorum :)
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
urun.gittigidiyor.com/bilgisayar/ultra-mini-bluetooth-klavye-ipad-android-win-mac-49403917

Burdan sipariş verdim.
 
sanalbela37

sanalbela37

Üye
kardeş aynısından bende aldım nokia 5800 xmusic var ama bi türlü yazamadım bağlayamadım daha doğrusu eşleşme oluyor ama yazmıyor bt keyboard uygulamasının 5800 için olan sürümüde yok eğer kullanabilen bi çözüm bulaqn varsa söylesein hayırlı geceler arkadaşalar sağolun...
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi


once bunu indir ve yukle.
Sonra uygulamayi ac. secenekler klavye bul var ona bas.
klavyeyi acip sag ustteki tusa basili tutunca isik yanip sonmeye baslicak. simdi uygulamaya donup cihaz ara de.
Mini Bluetooth Keyboard'i bulacak.
sonra baglan.
hadi kolay gelsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: sublieutenant
sanalbela37

sanalbela37

Üye
olömuyor kardeş bağlanamıyor diyor programa girince buluyor ama eşleşemiyor bir türlü aldım klavyeyi çok hşuma gitti ama böyle yapınca fırlatıp kırasım geliyor lanet şeyii kardeş başka ne yapabiliriz ki ben kafayı yiyeceğim... tekrardan çok saol teşekkürler..
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
telefonda bi sorun olabilir gibi geliyor bana. bluetooth kulakligin varsa baglamayi denesene bi?
 
sanalbela37

sanalbela37

Üye
başka tellerde de denedim ama olmadı kayaı yiyeceğim çok sinir oldum kardeş..
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
baska tellerdede olmuyosa cihazda sorun olabilir. benim aldigim yerden mi aldin sen?
 
sanalbela37

sanalbela37

Üye
yok kardeş farklı yerden.. pc ye bağladım çalışıyor ama. bak şimdi..

bluetooth klavye programını kurdum klavye bul diyorum klavyenin blutoothunu açıyorum..
kavye arıyor buluyor tıklıyorum klavyeye.. önce telefonununuzdan sayısal parola girin sonrada bluetooth klavyeden girin eşleştirin diyorr tamam diyorum bağlanıyor gibi oluyor bağlanamıyor diyor hangi telde yaptıysam böyle dedi ;(

birde telefonun bluetootundan eşleştirme yapıyorum paraola giriyorum herhangi bir şey sonraa klavyeden girip entere basıyorum eşleşiyor bağlantılara izin verilsin mi gibi bir şey soruyor evet diyorum ama yok bluetooth yine aynı eşleşme görüntüsü yok yazmıyorda ne yapacağımı şaşırddım çok hoşuma gitti klavye ama birde telde kullanabilsem benim kide dahil olmak üzere 2 tane 5800 da denedim ama olmadı... yardım et kardeş Allah rızası için ;( ;(
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
aldigin yerle iletisime gec. Garantisi varsa ve bi sorun varsa degistirirler. benim yapabilecegim bu kadar.
 
sanalbela37

sanalbela37

Üye
teşekkkürler kardeş aldığım yerlede konuşdum ama klavye çalışıyorda neden bağlanmıyor anlamadım karde neyse sağlık olsun telefoncuya gösteririm bi ara bakalım belki telefoncu çözer.. herşey için sağol allah razı olsun kardeşş
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
onemli degil elimden geldigince yardimci olmaya calistim. senden de razi olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: sanalbela37
sanalbela37

sanalbela37

Üye
amin ecmain kardeş.. ama bulursan felan söyle buraya kardeş..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt