acil lazım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
:::burak:::

:::burak:::

Üye
    Konu Sahibi
acil lazım
beyler w700i ye indirdiğimiz müzik dosyalarını walkmanda çalamıyoruz bize yardımcı olurmusunuz:bilmm

Kod:
konuya moderatör cevabı: evet walkman dan kasıt telefondaki müzik çalar uygulaması
lime wire vb... programlardan indirdiğinzi zaman dosyanın uzantısı mp3 olmalıdır değilse 
çevirin. Bu tip programlar .wmv .mpeg de indirdiği için uyumsuz oluyorlar
Exalans
 


van_hoijdonk

van_hoijdonk

Emekli Yönetici
Walkman'de çalamıyoruz derken anlayamadım? Biraz daha açık bir ifadeyle anlatabilir misiniz? :)
 
POWER

POWER

Üye
Acaba walkmande çalamıyoruz derken telefonun müzik çalarından mı bahsediyorsunuz?
 
Exalans

Exalans

Üye
cevap işinize yaradımı ?
 
:::burak:::

:::burak:::

Üye
    Konu Sahibi
tamam tşk
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt