acil bir soru lütfen yardım

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
2 kere gönderiyoruz ondan galibaama gitmiyor gözüküyor tekrar basıyoruz napalım... :wacko:
 
sitede bazen hata oluyo o zaman gitmiyo zannediyorum bir daha basıyorum olmuyo bi dahakine oluyo buda çok sık olmuyo ama yinede benim gibi yaşayanlar var.
 
    Konu Sahibi
foruma pek bakmıyorum kusura bakmayın cevap veremedim zaten satmaya hiç niyetim yok 150 ye stepne fln dursun işte kullanım gül gibi telefon benim işimi görüyor şimdilik yeterli ekranı 83 e yaptım gittim toptancımdan ekranı aldım kendim taktım daha önce yazmıştım teleofn işlerini bıraktım artık alo mesaj kamera en önemlisi mp3 çalması radyo bitmiştir zırt pırt program yükle sil içine edio makinaların kvk sayemde zengin oldu nokia da ii para kazandı benden yeter elin adamını zengin ettim totoma don alacak param yok bi telefon sevdasıdır katlettik bütçeyi teleofna yapılan masrafa acıyorum artık neyse ben k700ümden memnunum tel ölene kadar kullanırım sevgiler saygılar herkeze
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...