foruma pek bakmıyorum kusura bakmayın cevap veremedim zaten satmaya hiç niyetim yok 150 ye stepne fln dursun işte kullanım gül gibi telefon benim işimi görüyor şimdilik yeterli ekranı 83 e yaptım gittim toptancımdan ekranı aldım kendim taktım daha önce yazmıştım teleofn işlerini bıraktım artık alo mesaj kamera en önemlisi mp3 çalması radyo bitmiştir zırt pırt program yükle sil içine edio makinaların kvk sayemde zengin oldu nokia da ii para kazandı benden yeter elin adamını zengin ettim totoma don alacak param yok bi telefon sevdasıdır katlettik bütçeyi teleofna yapılan masrafa acıyorum artık neyse ben k700ümden memnunum tel ölene kadar kullanırım sevgiler saygılar herkeze