Alınık ACİL ALINIK - SAMSUNG GALAXY NOTE 2

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
ACİL ALINIK - SAMSUNG GALAXY NOTE 2
ARKADAŞLAR MERHABA TELEFONSUZ KALDIM ACİL ALINIK NOTE 2 ARIYORUM ÖNCEDENDE NOTE 2 KULLANIYORDUM AŞIRI MEMNUNDUM EKRAN PERTE ÇIKTI . ÖNCELİĞİM YURTİÇİ OLMASI YURTDIŞI KESİNLİKLE İSTEMİYORUM BİR DİĞER ÖNCELİĞİM İSE GRİ RENKTE OLMASI AMA TEMİZ LEKESİZ OLMASI ŞARTIYLA BEYAZDA OLABİLİR .

SAHİBİNDEN SİTESİNDEKİ İLANLAR GİBİ ŞİŞİRİLMİŞ TELEFONCU FİYATLARI İLE LÜTFEN GELMEYİN CİHAZ PİYASASINI BİLİYORUM Kİ NOTE 2 YAŞLI BİR CİHAZ

GÖREN OKUYAN TANIDIĞINA BİLDİĞİNE İLETSİN ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
 
kardesım beyaz full kutulu note 2 var elımde. 8 ay garantısı devam edıyor. yaklasık 1 ay kadar kullanıldı full kutulu.garanti belgesıne kadar duruyor.leke çizik nokta hata yok.samsung tr garantili. kaça yarar sana ?
 
    Konu Sahibi

kardeşim senin düşündüğün fiyat nedir ? . 600 dersen hemen pazartesi satış işlemini baslatırız en fazla 650 çıkabilirim oda haftaya hafta sonu elıme 50 tl gecerse..


ama kardeşim sen bi güzellik yapar 600 e bırakırsan inan duacın olurum çünkü 2 haftadır telefonsuzum heryerde note 2 arıyorum
 

Kardesim cıhazım sıfır denılecek bır cıhaz . vallahı nokta hata yok. benımde 650 lıra eksıgım var okul için.öğrenciyim.harç yatırmam gerek.bana uyar dersen numaram 05396914421 ulas kardesım
 
Güzel fiyat bende de var cihaz 10 numara
 
Hayirlisi olsun bende memnun oldugum icin 3 tane var ailece kullanıyoruz
 
Tepkiler: adanalı1
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...