acil 5800 light control kullanan gelsin

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
acil 5800 light control kullanan gelsin
slm arkadaslar ben ligh control ile tuş ısıkları kapatmak istıyom bı türlü kapatamadım tus isıgını. siz kullanıyosanız ayarlarını söylermisiniz
 
BatteryLife var MaxiPDA bölümünde Türkçesi var
 
    Konu Sahibi
ya yok türkçesıde var bende light control un ama tuş isıkları kapanmıyo

----------Eklendi @ 13:15:41 ---------- Yazıldı @ 13:02:36 ----------

batary life indırdım ondada kapanmıyo ya of
 
Belki başka bi uygulama falan yüklediysen o neden olabilir
 
    Konu Sahibi
daha yeni format attım üstelik c6v40 cfw kullanıyom

----------Eklendi @ 13:46:07 ---------- Yazıldı @ 13:45:28 ----------

yaa bi kullann yokmu yaa light control
 
    Konu Sahibi
yaa had i y ardım ama
 

bthn_997

Üye
cfw'lerde işe yaramıyo ofw'de işe yarıyo o program
ciddiyim çünkü ofw kullanırken gayet iyiydi ama sunrise atınca çalışmadı şimdi orion var onda da denicem eğer olmazsa kesinlikle cfwlerde çalışmadığına emin olcam
 

PureFood

Üye
Ekran ışığı kısma programı demi o. ofw varken kuramamıştım unsigned diye durun bende kurcam çalışmazsa yazarım
 
    Konu Sahibi
ya sanki cfwde kurmustum ve çalımıstı öncden ben öyle hatırlıyom ama simdı calısmıyo
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...