Açık Lise Kayıtları

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Açık Lise Kayıtları
Merhaba arkadaşlar,
Açık liseye gidicek olan arkadasları bilgilendirmek amaclı bir bilgi vereceğim
YENİ KAYIT İÇİN EK SÜRE VERİLDİ!
Açık Öğretim Lisesine yeni kayıt tarihleri sürecinde (15 Agustos - 16 Eylül 2011) çeşitli nedenlerle işlemini yaptıramayanlar için ek kayıt süresi verilmiştir.

Kayıt yaptırmak isteyenler 22 - 27 Eylül 2011 tarihleri arası, mesai saatleri içerisinde irtibat bürolarına müracaat edebilirler.


ben bu habere göre kayıt yaptırabilirmiyim?

 

kcsoft

Üye
evet yaptırabilirsin ek süre vermişler güzel haber bir arkadaşımda vardı geç kaldığı için üzülmüştü ama bu habere çok sevinecek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...