Deleted.
Üye
Acer Aspire 5920 G Format Sonrası Sorun
Merhaba arkadaşlar Acer Aspire 5920G bilgisayarıma format attım daha önceden çalışan PES 2011 şimdi çalışmıyor. Format atan adam görüntü sürücüsünü yüklememiş galiba ben Acer'in sitesinden indirdim ve kurdum fakat bu sefer de ekran kartı bozudu diye tahmin ediyorum. Ekranın renkleri acayip oldu çözünürlük 800*600 den bile düşüktü değiştiremiyordum. Tekrar format attık bu sefer görüntü düzeldi fakat çözünürlük pc'yi her acıp kapattığımızda eski haline geliyordu ve PES 2011 artık açılmıyor. Settings'e giriyorum oradada :
GPU : (PS0.0/VS0.0) Yapılamıyor
Vram: 0 Mb Yapılamıyor
Eskiden bunların hepsi normaldi.
Nasıl düzeltebilirim?
Yardım Lütfen.
Bilgisayarımın Özellikleri:
GPU : (PS0.0/VS0.0) Yapılamıyor
Vram: 0 Mb Yapılamıyor
Eskiden bunların hepsi normaldi.

Nasıl düzeltebilirim?
Yardım Lütfen.
Bilgisayarımın Özellikleri:
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

