Acemi Birliği Tahmini :)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Acemi Birliği Tahmini :)
Evet arkadaşlar zaman daraldı bu cuma günü sülüsümü alıyorum inşallah ve 18-20 Mart arası nasipse birliğime teslim olacağım

Ve 1 hafta kala sülüsümü almaya, herkesten bir tahmin alıyorum;

Sizce acemi birliğim nereye çıkacak???

Tahminler;


Annem; Aydın

Kardeşim: İstanbul

Babam: Ankara (hiç şaşmaz)

Ben: Heran her yer olabilir

Arkadaşım: İzmir

Arkadaşım: Muğla ya da Kıbrıs

Arkadaşım: Antalya

Arkadaşım: İstanbul

Arkadaşım: Isparta


Maxicep'ten Tahminler :

Mazlum Somer: Hakkari
Metin: Bilecik
yunus4554: Şanlıurfa
byduke55: Ağrı
Byhaydar: Konya
TheLastWarrior: Manisa
yuxexexy: Isparta
Pondusss: Isparta
saranghaee: Samsun
.TremmerT. : Muğla
SorgulayanAdam: Mersin
Symbianize: Bursa
Mufche: Burdur
MrExpert: çorum
NakeDKing: Isparta
İntifada: Kütahya / Manisa / izmir / Çanakkale
RecepBerkA: Bursa / Kütahya
ersinby: Hatay
DraugHuan: Kocaeli
.caner. : Ankara
haydaravısyon :Adana
efeyılmaz: İzmir
Kabız Civciv: Kütahya
ka_za : Adana



Sonuca göre; Hatay İskenderun 1. Deniz Üst Komutanlığı Er Eğitim Alayında, Telefon Kurucu olarak vatani görevimi tamamlayacağım arkadaşlar
 
Ehliyetin yada bir mesleğin varmı ona göre yorum yapalım. Zira Ehliyetin varsa izmir olabilir. Acemi birliği olarak hakkari olmaz çünkü doğuda acemi birlikleri yok. Batıda Hepsi Ben isparta dağ ve komando merkezde acemi birligimi yaptım. Usta birligim hakkari şemdinli 3. Dağ ve komando taburu
 
    Konu Sahibi

Eyvallah

- - - Eklendi - - -


Ehliyet yok meslek yok malesef Düz lise mezunuyum Elimden bi iş gelmez açıkcası ya da gelir ama fırsat olmadı çünkü sanayi ortamına hiç girmedim yani :/
 
o zaman artık şansa kalmış bir durum. Zira topçu tankçı muhabereci yada komando olabilirsin. Onlarında birlikleri yani eğitim yerleri Hepsi batıda sağlık sorunun dövmen yada Başka bir sorun yoksa komando birliğine düşersen komando olabilirsin elemelerden geçersen tabiki ama en güzeli havacı olmak rahat yada denizci
 
    Konu Sahibi

Dövme vs yok Dizlerimde kemik erimesi vardı ama burdaki sağlık raporu alırken doktor bunu birliğindeki muayene de söyle dedi bakalım bi hayırlısı Bende denizci olmak istiyorum ama hayırlısı

- - - Eklendi - - -

manisa kırkağaç

Eyvallah

- - - Eklendi - - -

Isparta dag Komando...

teşekkürler
 
ısparta çok fena eskiden öyleydi tabi şimdi bilmiyorum. Dizlerinde sorun varsa bunu askeriyede mutlaka tedavi ettir. Spor falan yapmazsın gerekirse ayrıca ne hastalığın varsa orada tedavisini ol.
 
    Konu Sahibi
ısparta çok fena eskiden öyleydi tabi şimdi bilmiyorum. Dizlerinde sorun varsa bunu askeriyede mutlaka tedavi ettir. Spor falan yapmazsın gerekirse ayrıca ne hastalığın varsa orada tedavisini ol.

Dizlerimde kemik erimesi var, hemen diz kapaklarımın altında yumurta büyüklüğüne yakın şişlikler var ve dizimin üzerine çöküp oturamıyorum buralara bişey değdiği zaman canım çıkıyo adeta + Genel olarakta kemiklerim çok zayıf benim :/
 

Curuk Raporu Al =P
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...