___kaptan___
Üye
-
Konu Sahibi
-
Hakkari :P
Bilecik
şanliurfa
Ehliyetin yada bir mesleğin varmı ona göre yorum yapalım. Zira Ehliyetin varsa izmir olabilir. Acemi birliği olarak hakkari olmaz çünkü doğuda acemi birlikleri yok. Batıda Hepsi Ben isparta dağ ve komando merkezde acemi birligimi yaptım. Usta birligim hakkari şemdinli 3. Dağ ve komando taburu
o zaman artık şansa kalmış bir durum. Zira topçu tankçı muhabereci yada komando olabilirsin. Onlarında birlikleri yani eğitim yerleri Hepsi batıda sağlık sorunun dövmen yada Başka bir sorun yoksa komando birliğine düşersen komando olabilirsin elemelerden geçersen tabiki ama en güzeli havacı olmak rahatyada denizci
manisa kırkağaç
Isparta dag Komando...
ısparta çok fena eskiden öyleydi tabi şimdi bilmiyorum. Dizlerinde sorun varsa bunu askeriyede mutlaka tedavi ettir. Spor falan yapmazsın gerekirse ayrıca ne hastalığın varsa orada tedavisini ol.
Dizlerimde kemik erimesi var, hemen diz kapaklarımın altında yumurta büyüklüğüne yakın şişlikler var ve dizimin üzerine çöküp oturamıyorum buralara bişey değdiği zaman canım çıkıyo adeta+ Genel olarakta kemiklerim çok zayıf benim :/
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?