Ace 2 Jelly Bean Sorun

    Konu Sahibi
Ace 2 Jelly Bean Sorun
Merhaba arkadaşlar;

Ben 1 hafta önce ace 2 için kiesten orjinal 4.1.2 sürümünü yükledim ama memnun kalmadım arada bir kasılmalar oluyor buda canımı cok sıkıyor.diğer sürümde hiç böle sorunlarım yoktu buyuzden gingbearde geçmek istiyorum nasıl yapıcam
 
biraz google kullansanız diyorum



bu arada güncellemeyi yapma diyor konuda ama yapabilirsin güven bana hiç bir şey olmuyor çünkü lk6 olan gb konuya eklenip güncellenmiş
 
    Konu Sahibi
ben program falan kurmak istemiyorum resetlesek olmaz mı