Absinthe 2.0 5.1.1 jailbreak ÇIKTI

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ibrahimhd

ibrahimhd

Üye
    Konu Sahibi
Absinthe 2.0 5.1.1 jailbreak ÇIKTI
ios 5.1.1 jailbreak CIKTI



Absinthe2.0 MacOSX (10.5, 10.6, 10.7)


Absinthe2.0 Windows (XP/Vista/Win7)


Absinthe2.0 Linux (x86/x86_64)





¡iPhone 3Gs
¡iPhone 4
¡iPhone 4 CDMA
¡iPhone 4S
¡iPad 1
¡iPad 2 Wifi
¡iPad 2 GSM
¡iPad 2 CDMA
¡iPad 2 Wifi, R2
¡iPad 3 Wifi
¡iPad 3 Global
¡iPad 3 CDMA
¡iPod 3G
¡iPod 4G
¡App TV 2
 
  • Beğen
Tepkiler: senatorlines


WebStyle

WebStyle

Üye
2.1 versiyonu da az önce yayınlandı. 2.0 ile yükleme yapamayanlar 2.1 ile yüklemeyi başarmışlar..
 
escuridao

escuridao

Üye
hangi temayı
yüklersem
yükleyim
atıyorum ana ekranda 20 simge varsa 4 ü değişiyor diğerleri orj icon olarak kalıyor nerde hata var ios 5.1.1 sürümüm ve
Absinthe 2.0.1 ile jb ledim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt