A++ Buzdolapları

KayraBey

Üye
1) Haydar senin kulaklarını ısırırım bu nasıl bir fatura hesabı

2) O gösterilen dolaptan ben 3 yıl kadar önce aldım.300 lt'lik olanında.Aylık faturaya getirdiği fark 10-12 tl civarı.Hala kullanıyorum.24 saat fişi takılı.İçi %70 dolu.Ben çok memnunum.

3) O palavra diyenler reklamdaki dolaba sahipler mi acaba

4) Osman hoşgeldin hacı kardeşim.Bu da hoşgeldin hediyen
 
Tepkiler: Joker

[ENGİN]

Üye
Korkutma yahu arkadaşları bigün de alma eline şu sopayı eline yapışıp kalacak valla o kadar sıkma sopayı
 
Tepkiler: Dede

amaaaaağ ahmet abi sen iste yaşartıp getireyim zopaları hoş bulduk
 
Tepkiler: Dede

KayraBey

Üye
E hadi palavra diyen arkadaslar cevap verin.evinizde var mi bu dolaptan?

Bakin Osman taze taze kizilcik sopası getirmis.ellerim kasiniyor.tadından yenmez valla