920 içine su kaçtı :(

    Konu Sahibi
920 içine su kaçtı :(
Arkadaşlar telefonun içine su girdi baya fıskiyenin altında kalmış Sorun şu telefonu kapatamadım ekran gitti tuşlar devre dışı basıyorum ama çalışmıyorlar pirincin içine attım ama öldü gibi telefon ön kamerada su vardı ekranda altta 2-3 damla vardı arka kamera buhulanmıştı Telefonu bimeksden almıştım turkcell kvk telefonu. Ben bu telefonu hangi servise vermem gerekir ve servise nasıl göndericem bulumdum şehirde servis yok. Tahmini masraf ne kadar olabilir?

Not: Telefonun tuşlarının ışıkları hala yanıyor...
 
pirincin içinde ne kadar süre kaldı ?
 
    Konu Sahibi
Pazar akşam 8.30 gibi koydum hala orda ekrandaki 2-3 damlalık kısım gitmiş ama arka kamerada hala buğu ve 3-4 küçük damla su var tuşlar çalışmıyor ama kapasitif tuşların ışığı yanıyor ve ekranda çalışmıyor
 
Denize duser gibi herterafı girmediyse 3gun beklet şansına direk tel kapandıysa ve sen hiç açmadıysan 920 bu dostum buyuk umut var bence

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
Tepkiler: TeknoÖmer
    Konu Sahibi
İnşallah öylece bekliyor pirincin içinde :/ yere düşünce bişey olmayan telefonu su alt etti ama tuşların ışıkları yanıyor büyük ihtimal hala açık telefon bişeyler olmuştur içince nasıl servise göndericemi merak ediyorum...
 
Bize teleservice bakıor Ankara istambulda adresleri var teleservicenin sitesine gir adrese yolla kutıya koy herşeyi fatura klklık batarya fln sorunuda kağıda yaz gönder ama garanti bakarmı bilemem

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
    Konu Sahibi
Garanti bakmaz zaten heralde kullanıcı hatası :/ ama önceden ön kamerada toz ve mikrofonda sorun vardı...
 
Oncesi onları alakadar etmez satlık bolumnde 920 knm var bak sen istersen temizdirv:-):-)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
    Konu Sahibi
Eğer çok masraf olursa 930 alırım zaten bi dahaki sene değiştirmeyi düşünüyordum biraz erken oldu.
 
Tepkiler: hajkhanx33
içini aç sentetik tinerle fırçala sonra hafiften saç kurutma makinesiyle kurut , sonra pirincin içine at . kısa devre olup ana kart zarar görmemişse çalışır büyük ihtimal.
 
Nokia care varsa oraya git yardımcı oluyorlar
 
    Konu Sahibi
Bugün pirinçten çıkardım şarja taktım şarj bitmiş neyse açıldı 2 sorun gördüm 1. si kilit tuşu çalışmıyor doğal olarak ekranı açıp kapayamıyorum ve telefonu kapatamıyorum 2. side normal kamera foto çekiyor ama nokia kamera foto çekmiyor odanlanma sırasında programdan atıyor...
 
Tepkiler: TeknoÖmer
Geçmiş olsun, önemli dosyalarınızı yedekleyin ve telefonu yaptırın.
 
    Konu Sahibi
Dosyaları falan yedekledim kişiler falan zaten outlook da kilit tuşu çok kötü oldu ama
 
Kilit tusu nu prolardan ekrana sabit liyebilirsin açılır demiştim :-)

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.