94mustafa
Üye
-
Konu Sahibi
-
Nexus 4 e ne dersin?
Sen moto g al keyfine bak ama sakin kullanicisi olarak söylüyorum sakin gmd alma
çekirdek önemli olsaydı s4 g3ü yer bitirirdi8 çekirdekli samsung note 10.1 2014 edition tablet verelim sana kardesimsim kart takılıyor arama yapıyor. 8 mp kamera 3Gb ram 16 gb rom.
Moto g bi nevi discoveryin saglam kaliteli versiyonu gibi arkasinda google var. Saf android kasma sifir kamera ses performans discoveryden daha iyi yani bu fiyata alabilirsen nexus 4 yoksa moto gHocam müsait olunca biraz bahsedermisin MOTO G'den.
Moto g bi nevi discoveryin saglam kaliteli versiyonu gibi arkasinda google var. Saf android kasma sifir kamera ses performans discoveryden daha iyi yani bu fiyata alabilirsen nexus 4 yoksa moto g
Moto G iyi olur. Hepsiburada da 700 lira.
Otg destegi de var bildiğim kadariylaMoto G iyide 16 GB yetmez ki.32 GB olsa gerçekten güzel telefon.
Nexus 4 derdim ama kriterlerine uymuyor. Ses kalitesi hiç iyi değil.
Bir kere 1.5 gün batarya süresi(hem de en az.) hiç bekleme.
S eski cihaz. SP hoş cihaz(ledler). Ekranı iyi değil. Kamerası da pek matah değil. Adreno 320 gpu iyi. Hafıza kartı takılıyor. Şarjı hiç 1.5 gün falan olmaz, mümkün değil. Kitkat güncellemesi alacak ya da aldı. Sonrasında güncelleme almaz xda'den custom romlarla devam edersin, istersen. SP'nin de sesi iyi değil.
Sen bayağı sınırlamışsın. Hafıza kartı takılan şarjı 1 günü geçkin giden ses kalitesi iyi olan ve kamerası da iyi olan 900 liralık cihaz ben bilmiyorum. Varsa söyleyin biz de alalım.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?