90 tl kontor var AVEA satıyorum_!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
vedkid

vedkid

Üye
    Konu Sahibi
90 tl kontor var AVEA satıyorum_!
evet arkadaslar,şimdi bi arkadasım bana cepbank yöntemiyle 100 lira göndericekti fakat cepbank işlemlerini bilmediğinden benim yanlışlıkla telefonuma 100 tl göndermiş.Şimdi 90 tl kaldı.İsteyen varsa avealı olan gönderebilirim.Yardımcı olun lütfen arkadaşlar.İhtiyacı olan dışardan değilde benden isterse gönderebilirim hem benim bu parasızlığımdada iyi gelir.10 tl birine gönderdim,kaldı 90 tl onuda isteyen arkadaslara gönderebilirim.Teşekkürler şimdiden
 


S.c.k.N

S.c.k.N

Üye
Keşke Vodafone olsaydı elinizdeki TL :)
 
Mert045

Mert045

Üye
:ehe
 
vedkid

vedkid

Üye
    Konu Sahibi
vallahi keşke sizde avealı olsaymışınız:ah artık bir arkdaş çıkar heralde insansever bir dost çıkıpta benden alırsa çok makbule geçer.Onun için değişen bişey olmuycak sonuçta.fakat ben parasızlıkta oraya giden parayı kurtarmıs olucam:)
 
USAForever

USAForever

Üye
vodafone olsaydı..
 
saybatli2010

saybatli2010

Üye
...................
 

TeenwolfeR

Üye
Bana gönderebilir misin?
 

BLooDSeeKeRs

Üye
Ben Avealıyım :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt