vedkid
Üye
90 tl kontor var AVEA satıyorum_!
evet arkadaslar,şimdi bi arkadasım bana cepbank yöntemiyle 100 lira göndericekti fakat cepbank işlemlerini bilmediğinden benim yanlışlıkla telefonuma 100 tl göndermiş.Şimdi 90 tl kaldı.İsteyen varsa avealı olan gönderebilirim.Yardımcı olun lütfen arkadaşlar.İhtiyacı olan dışardan değilde benden isterse gönderebilirim hem benim bu parasızlığımdada iyi gelir.10 tl birine gönderdim,kaldı 90 tl onuda isteyen arkadaslara gönderebilirim.Teşekkürler şimdiden


artık bir arkdaş çıkar heralde insansever bir dost çıkıpta benden alırsa çok makbule geçer.Onun için değişen bişey olmuycak sonuçta.fakat ben parasızlıkta oraya giden parayı kurtarmıs olucam